  • 41. Data: 2011-01-06 19:00:10
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:ftqbi61q4h96tno5fbgil6fd5fpmu5vvep@4ax.com...

    > Cavalino, to na pewno Ty ? nie poznaje kolegi :-)
    >
    > Zawsze twierdziles ze posiadania staroci trzeba zabronic,

    Nic z tych rzeczy.
    Twierdziłem, że trzeba zamknąć dopływ śmiecia do polskiego rynku.

    >czyzby zabce
    > stuknal juz szosty krzyzyk ? :-)

    Komu?

  • 42. Data: 2011-01-06 19:07:32
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Max_P" napisał w wiadomości news:ig4tsu$tcv$1@news.onet.pl...
    > Wątek ma już kilkadziesiat postow, a nie wypowiedzial sie do tej pory nikt z
    > nowym autem :(

    Co znaczy "nowe" auto?
    takie które ma <5 lat czy kupione 5min. temu w salonie
    czy też może te co dopiero zjechało z taśmy.
    Jakie auto jest "nowe":
    3 letnie z przebiegiem 150 kkm
    czy stojacy w garażu 7 latek <50kkm?
    Tak mam tego drugiego i pewnie przed sprzedażą będę musiał przekrecić
    mu licznik, bo nikt nie uwierzy, że można prawie nie jeździć autem.

  • 43. Data: 2011-01-06 19:47:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 19:00:10 +0100, Cavallino wrote:

    >Nic z tych rzeczy.
    >Twierdziłem, że trzeba zamknąć dopływ śmiecia do polskiego rynku.

    Aaa, a krajowy smiec to moze jezdzic, bo on jest nasz, narodowy,
    polski ? :-)

    >Komu?

    No przeciez jak ma 5 lat, to nie napisze kijanka, tylko juz prawdziwa
    ropucha :-)

    J.

  • 44. Data: 2011-01-06 20:15:51
    Od: " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Generalnie się zgadzam. I jeszcze dodam,
    że drogi starsze niż np. 30 lat bezwzględnie
    wysadzać w powietrze, kierowców z 20-letnim
    stażem oślepiać i obcinać dłonie lub poddać
    eutanazji, serwisy i warszataty naprawiające
    auta starsze niż np. dziesięcioletnie spalić
    do gruntu a pracowników rozstrzelać.

    Sam zacząłeś :-D

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 45. Data: 2011-01-06 20:21:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Nic z tych rzeczy.
    > Twierdziłem, że trzeba zamknąć dopływ śmiecia do polskiego rynku.

    Ciekawe kiedy wreszcie zrozumiesz, że wtedy śmieci będzie tyle samo,
    tylko jeszcze większych, bo starszych, rodzimych. ;-)

  • 46. Data: 2011-01-06 20:39:38
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    A te ośmioletnie 100 km/h, zaś dwunastoletnie nie powinny wyjeżdżać za
    miasto. ;-)
    Jeżeli przyczyną wypadków jest prędkość, to tylko dlatego, ze większość
    jeżdżących jak pizdy jedzie za wolno i jeżdżący normalnie muszą ich
    wyprzedzać.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 47. Data: 2011-01-06 20:51:43
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, to wrote:

    > I jest w tym sporo prawdy, zauważyłem, że im większy złom tym zwykle
    > wolniej jedzie po wszelkich progach zwalniających, przejazdach kolejowych
    > itp.

    Ja zauważyłem nieco inną prawidłowość - jeśli widze, że ktoś wyprzedza
    mnie na garbie zwalniającym nie zdejmując nawet nogi z gazu albo
    przelatuje przez przejazd kolejowy z prędkością 90 km/h, to na 99% jest to
    jakiś przedstawiciel handlowy w aucie służbowym ;)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 48. Data: 2011-01-06 20:56:43
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Jedyne co jest tak naprawdę potrzebne w tym kraju, to wysokie kary za
    > łapownictwo na przeglądach, rzetelność tychże przeglądów i horrendalnie
    > wysokie kary za jazdę bez przeglądu (poza oczywistymi przypadkami, że się
    > komuś zapomniało i sprawnym autem jeździ dwa dni bez).

    Amen - nic dodać, nic ująć! :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 49. Data: 2011-01-06 21:01:25
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, Cavallino wrote:

    > Twierdziłem, że trzeba zamknąć dopływ śmiecia do polskiego rynku.

    Z pozoru racja. Ale tylko z pozoru :) Czy naprawdę myślisz, że ludzie,
    którzy dziś sprowadzają używane auta z zachodu pobiegną po nowe do salonu
    z chwilą, kiedy zabroni się im takiego importu? Bo ja myślę, że bynajmniej
    - raczej będą próbowali "reanimować" rodzimy "złom", ze skutkiem znacznie
    bardziej opłakanym. Jedynym skutecznym rozwiązaniem problemu "złomu" na
    drogach są *rzetelne* badania techniczne, bo póki co często odbywają się
    one nawet bez obecności auta na stanowisku diagnostycznym.

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 50. Data: 2011-01-06 21:03:48
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Max_P !:
    > Witam,
    > stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu
    > na A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio
    > 200 km. Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia
    > pewnie dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak
    > wskazuje agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już,
    > to z ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze
    > niż 5 nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Auta z segmentu A max 80 kmh i zakaz jazdy po autostradach, z segmentu B
    max 120, segment C 150, segment D - bez ograniczeń. Może być ????? ;-)

    Piszesz bzdury. Nastoletni wóz klasy na przykład MB C i wyżej, także
    większość aut segmentu C i D w takim wieku jest o niebo bardziej
    bezpieczna od nowych małych autek, szczególnie tych wąskich a wysokich.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz