  • 51. Data: 2011-01-06 21:28:47
    Temat: Re: Stawiam taką tezę w temacie aut nienowych.
    Od: Mario <c...@o...pl>

    A i jeszcze kazdy murzyn ma
    > poczucie rytmu, wszyscy zydzi sa bogaci, wszyscy katolicy przestrzegaja
    > scisle przykazan, itd.:)

    i każdy azjata zna sztuki walki :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 52. Data: 2011-01-06 21:34:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojtek Borczyk

    > Ja zauważyłem nieco inną prawidłowość - jeśli widze, że ktoś wyprzedza
    > mnie na garbie zwalniającym nie zdejmując nawet nogi z gazu albo
    > przelatuje przez przejazd kolejowy z prędkością 90 km/h, to na 99% jest
    > to jakiś przedstawiciel handlowy w aucie służbowym ;)

    Samochód firmowy -- sportowo-terenowy. ;)

  • 53. Data: 2011-01-06 21:59:24
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 6 Sty, 13:24, "Max_P" <M...@x...pl> wrote:
    > Witam,
    > sta em prawie 3 godziny w najbli szym s siedztwie ostatniego karambolu na
    > A4; je d codziennie, robi c w ka dych warunkach pogodowych rednio 200 km.
    > Poczynione i bie ace obserwacje sk aniaj mnie do postawienia pewnie
    > dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybko ci o dziesi , a jak wskazuje
    > agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Je li ju , to z
    > ograniczeniami, do kt rych zaliczam wiek samochodu. Auta starsze ni 5 nooo
    > 6 lat nie powinny przekracza 120 km/h.
    >
    > Max

    Po pierwsze w Polsce nie dość że jest powszechna nieznajomość
    przepisów ruchu, powszechne łamanie tych nielicznych, które są znane
    to jeszcze nie ma szkolenia, ani żadnych zasad jazdy na autostradzie.
    W Niemczech na prawo jazdy jest obowiązkowa jazda na autostradzie ze
    wszystkimi manewrami przy dużych prędkościach: włączanie się do ruchu,
    wyprzedzanie, zmiana pasów, jazda z dużą prędkością, zjazd z
    autostrady.

    Przyczyną tego karambolu i wszystkich innych które były (i niestety
    będą) jest przede wszystkim niedostosowanie odległości do prędkości. A
    w Niemczech za jazdę zbyt blisko jest mandat.
    U nas jak jadę 130 na autostradzie to potrafi mi gość siedzieć na
    ogonie 2 metry za mną. Nie rozumiem po co? miejsca mu brakuje? tak
    ciasno mu? czy chce przeczytać reklamę warsztatu na mojej podkładce
    pod tablicę rejestracyjną?
    U nas są sami Kubice na drogach, dlatego jeździ się tak ciężko, bo
    manewry są na milimetry. Wyścig trwa!

  • 54. Data: 2011-01-06 22:29:07
    Temat: Re: Stawiam tak? tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Aaa, a krajowy smiec to moze jezdzic, bo on jest nasz, narodowy,
    > polski ? :-)

    Dokładnie, prawa nabyte.

    > No przeciez jak ma 5 lat, to nie napisze kijanka, tylko juz prawdziwa
    > ropucha :-)

    5 lat temu to jeszcze chyba ceedów nie było.
    Moja w każdym razie ma 3 lata i 5 miesięcy.

  • 55. Data: 2011-01-06 22:30:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1101062055230.69189@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > Amen - nic dodać, nic ująć! :)

    Tacy starzy, a tacy naiwni.
    Naprawdę wierzycie że coś takiego może mieć miejsce w tym kraju?

  • 56. Data: 2011-01-06 22:31:37
    Temat: Re: Stawiam takš tezę w temacie aut nienowych.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Ciekawe kiedy wreszcie zrozumiesz, że wtedy śmieci będzie tyle samo,
    > tylko jeszcze większych, bo starszych, rodzimych. ;-)

    Nie będzie, bo a+x>a przy x=1 mln rocznie.
    x to oczywiście dopływ złomu

  • 57. Data: 2011-01-06 22:33:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1101062057060.69189@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > Z pozoru racja. Ale tylko z pozoru :) Czy naprawdę myślisz, że ludzie,
    > którzy dziś sprowadzają używane auta z zachodu pobiegną po nowe do salonu
    > z chwilą, kiedy zabroni się im takiego importu?

    Nie.
    A czy ktoś pisał, że zależy mi na tym, aby aut było coraz więcej?
    Wręcz przeciwnie - i w ten sposób piecze się dwie pieczenie przy jednym
    ogniu.

    > Bo ja myślę, że bynajmniej - raczej będą próbowali "reanimować" rodzimy
    > "złom"

    I tak to robią.
    Efekt jest taki, że ten rodzimy złom eksploatują ludzie, których normalnie
    na rower nie stać.

    > Jedynym skutecznym rozwiązaniem problemu "złomu" na drogach są *rzetelne*
    > badania techniczne, bo póki co często odbywają się one nawet bez obecności
    > auta na stanowisku diagnostycznym.

    Na pewno skutecznym, ale nierealnym.
    Za długo to trwa, żeby to był przypadek.
    Ergo - tym u koryta zależy, żeby tak było jak jest.

  • 58. Data: 2011-01-06 23:05:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011 22:31:37 +0100, Cavallino wrote:

    >Nie będzie, bo a+x>a przy x=1 mln rocznie.
    >x to oczywiście dopływ złomu

    Zapomniales o czynniku -b. Odplyw na zlomowiska.

    im wieksze x tym wieksze b i tym mlodsze pojazdy jezdza.

    J.

  • 59. Data: 2011-01-06 23:05:20
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > stałem prawie 3 godziny w najbliższym sąsiedztwie ostatniego karambolu na
    > A4; jeżdżę codziennie, robiąc w każdych warunkach pogodowych średnio 200
    > km. Poczynione i bieżace obserwacje skłaniają mnie do postawienia pewnie
    > dyskusyjnej tezy: z tym podniesieniem szybkości o dziesięć, a jak wskazuje
    > agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z
    > ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5
    > nooo 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.
    >
    > Max

    Piłeś? czy się naćpałes?
    Puknij się człowieku w czoło...

  • 60. Data: 2011-01-06 23:08:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2011 13:24:36 +0100, Max_P napisał(a):

    > agitka w telewizorniach o 20 km/h nieco przesadzono. Jeśli już, to z
    > ograniczeniami, do których zaliczam wiek samochodu. Auta starsze niż 5 nooo
    > 6 lat nie powinny przekraczać 120 km/h.

    Ponieważ?

    --