  • 21. Data: 2009-03-13 10:20:21
    Temat: Re: Statyw do Nikon D90
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-11 21:41:37 +0100, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Ja bym przedewszystkim szukał takiego statywu, który realnie będzie mi
    > się chciało ze sobą gdzieś zabrać. Nawet najlepszy/najdroższy, ale
    > zostawiony w domu, jest mniej użyteczny od tego, który ma się przy
    > sobie, nie ważne ile kosztował.

    Doskonała rada dla początkującego bez doświadczenia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-03-15 09:53:47
    Od: ForALL <N...@s...info>

    JA pisze:

    > Doskonała rada dla początkującego bez doświadczenia.

    Ok. Za poradą grupy i opinich o velbon zakupiłem velbon sherpa 600R,
    teraz pytanie z innej beczki:) Jaki plecak pod to aby ładnie nosic
    statyw w plecaku + nikona D90+ obiektyw 18-105. Czy znajdzie się taki
    plecak w który się ten statwy mieści:)?

    pozdrawiam

    For@ll

  • 23. Data: 2009-03-15 10:56:43
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ForALL napisal:
> [...]
    > teraz pytanie z innej beczki:) Jaki plecak pod to aby ładnie nosic
    > statyw w plecaku + nikona D90+ obiektyw 18-105. Czy znajdzie się taki

    No tu powinno Ci sie wszystko zmiescic:
    http://www.e-biwak.pl/kategorie-plecaki-plecaki-61-l
    itrow-plecak-militarny-tt-range-pack-g82-121l-o_l_12
    3_797.html

    NMSP ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2009-03-15 16:18:06
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Jacek_P pisze:

    > No tu powinno Ci sie wszystko zmiescic:
    > http://www.e-biwak.pl/kategorie-plecaki-plecaki-61-l
    itrow-plecak-militarny-tt-range-pack-g82-121l-o_l_12
    3_797.html

    > NMSP ;)

    Hehe niezly plecak:P Nie no tak na serio to raczej wychodzi na to ze
    statwy bedzie musialbyc doczepiony do plecaka. Dlatego chcialbym sie
    dowiedziec kto jakiego plecaka uzywa:)

    For@ll

  • 25. Data: 2009-03-16 10:21:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > torbę z wiadrem stałek za bardzo od niej nie odstawał i odczuwalnie
    > nie było dramatu z targaniem go, gdy była szansa że się przyda. A to
    > co na nim stawiałem przewyższało jego wartość naprawdę wielokrotnie
    > (tymbardziej że dostałem go za fri). Po paru latach Manfrotto
    > odkopałem łopatą z pod kurzu i sprzedałem kumplowi, bo zacząłem się
    > obawiać, że mi go jakieś korniki zeżrą.

    > Ja bym przedewszystkim szukał takiego statywu, który realnie będzie mi
    > się chciało ze sobą gdzieś zabrać. Nawet najlepszy/najdroższy, ale
    > zostawiony w domu, jest mniej użyteczny od tego, który ma się przy

    100%

  • 26. Data: 2009-03-16 23:33:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ForALL napisal:
> [...]
    > Hehe niezly plecak:P Nie no tak na serio to raczej wychodzi na to ze
    > statwy bedzie musialbyc doczepiony do plecaka. Dlatego chcialbym sie

    No to na serio: Case Logic SLRC-4
    http://www.fotoplus.pl/torby,futeraly/case-logic/SLR
    C-4/

    Mecze go juz poltora roku. Na razie jestem bardzo zadowolony.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek