  • 21. Data: 2009-02-25 21:01:12
    Temat: Re: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:go46pp$1be$1@news.onet.pl...
> [...]
    [...]
    > I wszystko jasne :(
    > Nie zebym sie czepial skad wysylasz i co czytasz (guzik mnie to obchodzi)
    > ale "cos w tym jest".

    Ekhm... chyba nie pamietasz jak powstawal scigacz?

    A, co bede gadal:
    http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html

    hint=>naczelny

    > Pozdrawiam

    Ja tez:)

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. ja chce starego scigacz.pl, a nie jakiegos sikacza!

  • 22. Data: 2009-02-25 21:20:02
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Ivam pisze:

    > Ekhm... chyba nie pamietasz jak powstawal scigacz?
    >
    > A, co bede gadal:
    > http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html
    >
    > hint=>naczelny

    czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie
    Boże bramki do usenetu?
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2009-02-25 21:21:17
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek Różański napisał(a):
    > [...]cywilizowany świat tak
    > uparcie walczy z przekraczaniem prędkości tam gdzie nie można (a
    > jednocześnie buduje drogi żeby było można grzać w bezpiecznych
    > warunkach). Szkoda, że u nas tylko to pierwsze.

    NIe "grzac w bezpiecznych warunkach" jeno "podniesc srednia predkosc". A
    raczej "utrzymac". ;)

  • 24. Data: 2009-02-25 21:34:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    > czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie
    > Boże bramki do usenetu?

    A nie ma? To tak jakby pytac czy jest zwiazek pomiedzy redakcja fuck'tu i
    opiniami ludzi czytajacych to pismo. IMHO oczywiscie... ale moge sie mylic;)

    To chyba dla nie temat na dzisiaj;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2009-02-25 21:38:53
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Arni" napisał :
    > czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie
    > Boże bramki do usenetu?

    Chodzi o tę nieszczęsną szkołę naczelnego ? Wątek wiejski ?
    Możliwe. ;) Ciągnie swój do swego.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 26. Data: 2009-02-25 21:39:22
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    > Chodzi o tę nieszczęsną szkołę naczelnego ? Wątek wiejski ?
    > Możliwe. ;) Ciągnie swój do swego.

    Kurcze, Arni nie dal emota, pozno juz, a ja glupi nie wyczulem sarkazmu:P

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 27. Data: 2009-02-25 22:03:51
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Sir Pierniknapisal

    > I wszystko jasne :(

    Twój komentarz wiele wyjaśnia. Znam środowiska (i to wcale nie
    patologiczne), gdzie określenie "precel" jest ciężką obelgą, za którą
    można dostać w pysk. Prymitywna ksenofobia i żałosna mieszanka arogancji z
    ignorancją, często tutaj uprawiane to pewnie jedne z wielu przyczyn. A,
    zwróć uwagę, nie robię Ci z tego powodu wyrzutów...

    > Nie zebym sie czepial skad wysylasz i co czytasz (guzik mnie to
    > obchodzi) ale "cos w tym jest".
    > Jesli mogl bys zblizyc swoje glebokie stwierdzenie "...bez
    > komentarza..."?)

    Pewnie. Wypowiadasz się w tematyce o której nie masz wielkiego pojęcia
    tonem takim jakbyś wszystko wiedział. Do tego burackie wstawki typu:
    "Jest mozliwe ze dziennikarzyna wzial czesc statystyki "powody wypadkow
    motocykli z winy kierowcow motocykli" i przeoczyl ten drobny szczegol, (np
    nie chcialo mu sie obrocic strony) :("

    Znam gościa, który przygotowywał ten artykuł. Nic nie przeoczył, bo KGP
    nie posiada więcej danych na ten temat. Znam tego gościa także na tyle
    dobrze, aby wiedzieć, że jeśli dokument elektroniczny z którym pracował
    miałby jakieś dodatkowe strony, to na pewno by tam zajrzał. Widzisz,
    zakładanie bez jakichkolwiek podstaw, że ktoś inny jest idiotą tylko
    dlatego że jest się nim samemu staje się doprawdy żałosnym spektaklem...
    Pomyśl nad tym.

    Zwlaszcza ze stwierdzeniem "w przyplywie zmilowania"?

    No bo co tu można więcej zrobić, jeśli widzi się takie wypowiedzi?

    > Jesli faktycznie nie potrafisz sam myslec lecz bierzesz bez
    > zastanowienia to co Ci durnie (nazywajacy sie na wyrost
    > "dziennikarzami")

    Ci durnie to moi koledzy i dobrzy znajomi. Nikt z nich nie tytułuje się
    dziennikarzem, więc lecz swoje kompleksy gdzie indziej. Im przynajmniej
    chce się coś zrobić, a Cibie nie przypominam sobie w innych sytuacjach,
    niż obszczekiwanie, tego co zrobił ktoś innych, a czego sam za bardzo nie
    rozumiesz. Nie znasz żadnego z tych ludzi i obrażając ich obrażasz także
    mnie. W artykule, który przytoczyłem nie znalazłem ani jednego punktu na
    podstawie którego mógłbyś nazwać Piotrka Kowalika durniem. Natomiast to co
    tutaj wypisujesz daje pełne prawo do nazywania Cię kretynem. A zwróć
    uwagę, że jednak tego nie robię...

    podsuwajec to czemu nie jezdzisz jakims SUVewm?
    > Przeciez to bezpieczne autko, uzywane przez statecznych ludzi?

    Co Ty o mnie wiesz, aby stawiać tak kretyńskie pytania?

    > Jesli bys potrafil uruchomic jednak swoje szare komorki to podsuwam problem:
    > Dlaczego w tej statysce nie ma pozycji (chocby) "wypadki nie zawinione
    > przez kerowcow motocykli"?

    Bo takich statystyk w roku 2009 nie prowadziła Policja. Szara komóro.
    Wedle zapewnień rzecznika prasowego Komendy Głównej Policji to są
    wszystkie informacje w temacie "motocykliści na drogach". We
    wcześniejszych raportach taka informacja także nie była podawana. Sprawdź
    sam:
    http://www.policja.pl/portal/pol/8/Informacja_o_stan
    ie_bezpieczenstwa_w_ruchu_drogowym_w_styczniu_2009_r
    .html

    No i co powiesz w tej sytuacji panie szara komórko? Piotrek miał te dane
    sam wymyśleć?

    > Ale moze to za trudne dla Ciebie wiec sie nie bede dalej znecal :(

    Znęcał? Stary, schlebiasz sobie. Zamiast znęcania bardzie pasuje tutaj
    określenie "ośmieszanie samego siebie"

    Kurde, tak sobie patrzę na takie przypadki jak Ty. Siedzicie sobie tutaj
    (oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich, ale o betonowej frakcji
    ciężkiego moheru) w tym zatęchłym kurniku. Codziennie możecie dyskutować o
    tym, co na pierwsze moto, jak najlepiej przykleić podeszwę do buta, albo z
    jakiego materiału będą najlepsze onuce... I tak w kółko. A gdy ktoś chce
    życzliwie wpuścić do tego smrodu trochę świeżego powietrza, to nagle
    ujawniają się różne profile z nasze-kompleksy.pl...

    Mimo wszystko pozdrawiam...
    Lovtza

  • 28. Data: 2009-02-25 22:09:56
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Ekhm... chyba nie pamietasz jak powstawal scigacz?

    > A, co bede gadal:
    > http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html

    > hint=>naczelny

    > Ja tez:)

    A jaki był ten stary Ścigacz.pl??

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 29. Data: 2009-02-26 06:09:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    > A jaki był ten stary Ścigacz.pl??

    Nie chce mi sie pisac, wiec uzyje metafory:
    stary Scigacz=stary "Motocykl"
    nowy scigacz (pisownia nie przypadkowa)=nowy "motocykl" (moze nie najnowszy,
    bo od jakiegos czasu nie kupuje, ale chyba wiesz o co mi chodzi).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 30. Data: 2009-02-26 07:37:03
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:go4cm3$59u$1@inews.gazeta.pl...

    > czy jest jakis związek pomiedzy redakcją a uzytkownikami tej pożal sie
    > Boże bramki do usenetu?

    Nie kochasz, filtruj i zapomnij zamiast karmic trola. Nie dogadasz sie. Na
    polu bedacym, dla wiekszosci tutaj, hobby, przyjemnoscia, ucieczka od
    codziennosci, oni usiluja utrzymac "ogladalnosc" by zarobic pinionszki. Kasa
    zas nie zostawia miejsca na kurtuazje a w ciezkich czasach nawet na zwykla
    ludzka przyzwoitosc.

    PS Klikuem linke i pare osob rozstalo sie z moim powazaniem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X