  • 1. Data: 2009-02-24 21:22:09
    Temat: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Cześć,

    Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wyglądają nasze szanse na przeżycie w ujęciu
    statystycznym na przykładzie roku 2008 to zapraszam:
    http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyk
    lach,w,2008,8569.html

    Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)

    Pozdrawiam,
    Lovtza

  • 2. Data: 2009-02-24 21:23:25
    Temat: Re: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Lovtza pisze:
> [...]
    > http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyk
    lach,w,2008,8569.html
    > Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)

    tak przy okazji:
    http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Sta
    tystyki_wypadkow_na_motocyklach_w_2008/Chopper_Po_wy
    padku_USA.jpg.html
    widzieliscie kiedys choppera?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-24 21:36:08
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości

    > tak przy okazji:
    > http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Sta
    tystyki_wypadkow_na_motocyklach_w_2008/Chopper_Po_wy
    padku_USA.jpg.html
    > widzieliscie kiedys choppera?

    Chopper K100RT:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 4. Data: 2009-02-24 21:44:26
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyk
    lach,w,2008,8569.html
    > Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)

    Pierwszy wniosek:
    Najlepiej jeździć w styczniu lub grudniu bo wtedy jest najmniej wypadkjów z
    motocyklistami.
    ;-)
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-02-24 21:52:13
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Lovtza pisze:
> [...]
    > http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyk
    lach,w,2008,8569.html
    > Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)

    Artykulu nie przeczytalem, ale jestem pelen podziwu jak z tej debilnej
    statystyki policyjnej mozna tak dlugi material napisac.

    To opracowanie policji znam. Nie bede komentowac, bo statystyki nie ma
    co komentaowac. Statystycznie ja i moj pies mamy po trzy nogi, a
    "Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu 57%" mi sie bardzo i od
    zawsze podoba. Jak policja nie ma pomyslu co moze byc przyczyna wypadku,
    albo nie chce jej sie dochodzic przyczyny, to jest to miejsce gdzie
    mozna umiejscowic wypadek.

    Jeszcze raz: jestem pelen podziwu dla autora za wierszowke jaka udalo mu
    sie opisac te statystyki z ktorych wynika dokladnie NIC.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-02-24 22:06:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    piomaynapisal

    > Artykulu nie przeczytalem, ale ....

    jestem pelen podziwu dla autora za wierszowke jaka udalo mu
    > sie opisac te statystyki z ktorych wynika dokladnie NIC.

    Brawo Jasiu...

    Moim zdaniem to co z artykułu wynika, to zestawienie: "Wzrost liczby
    motocykli na polskich drogach o ponad 40 %. W tym samym czasie liczba
    zabitych motocyklistów spada z 215 w roku 2007 do 193 w roku 2008, czyli
    mówimy tutaj o spadku o ponad 11%."

  • 7. Data: 2009-02-24 22:10:21
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Lovtza pisze:
    > piomaynapisal

    > jestem pelen podziwu dla autora za wierszowke jaka udalo mu
    >
    > Brawo Jasiu...
    >
    > Moim zdaniem to co z artykułu wynika, to zestawienie:

    halo halo... NIC nie pisalem co wynika z artykulu, bo go (jak
    wspomnialem) nie przeczytalem. Napisalem co wynika wg mnie ze statystyki.

    No i ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-02-24 22:47:03
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    piomaynapisal

    > No i ?

    Czego konkretnie nie możesz zrozumieć? To może będę w stanie pomóc.

  • 9. Data: 2009-02-24 23:28:20
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Lovtza" napisał :
    > Czego konkretnie nie możesz zrozumieć? To może będę w stanie pomóc.

    Niech zgadnę. Coraz trudniej wylądować w plastikowym worku, w związku ze
    wzrastającą liczbą motocyklistów na drogach.
    Wygrałem coś ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 10. Data: 2009-02-24 23:59:47
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Wojciech G.napisal

    > Niech zgadnę. Coraz trudniej wylądować w plastikowym worku, w związku ze
    > wzrastającą liczbą motocyklistów na drogach.

    "w związku ze" ?:) Czy raczej pomimo? Wbrew pozorom jest tutaj subtelna
    różnica.

    Po raz pierwszy od paru lat stały wzrost liczby ofiar śmiertelnych wśród
    motocyklistów został nie tylko zahamowany, ale wskaźnik ten poszedł w dół.
    I to pomimo ponad 40% wzrostu liczby motocykli na drogach w porównaniu z
    rokiem poprzednim. To moim zdaniem coś na prawdę istotnego.

    > Wygrałem coś ?

    Obrazek z dedykacją Ojca Dyrektora ;)