  • 51. Data: 2009-03-02 13:51:40
    Temat: Re: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: n...@s...com

    On Fri, 27 Feb 2009 00:27:47 +0100, Arni <a...@n...spam> wrote:

    >nie wspomne ze przez grzecznosc nalezało by zapytac adminów od usenetu

    myhyhyhyhy
    Oj Arni, Arni. Do tego trza czegos wiecej niz posiadania portalu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 52. Data: 2009-03-04 11:33:42
    Od: tb <t...@p...pl>

    Lovtza pisze:
    > Cześć,
    > Jeśli ktoś chce zobaczyć jak wyglądają nasze szanse na przeżycie w
    > ujęciu statystycznym na przykładzie roku 2008 to zapraszam:
    > http://www.scigacz.pl/Statystyki,wypadkow,na,motocyk
    lach,w,2008,8569.html
    > Suche liczby prowadzą do ciekawych wniosków ;)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lovtza
    >
    > --

    a ja chciałbym zobaczyć jakie motocykle typ i marka ulegają wypadkom
    sądzę ze była by to ciekawa lektura

    pozdr
    TB

  • 53. Data: 2009-03-04 12:07:30
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    --

    Użytkownik "tb" napisał w wiadomości

    > a ja chciałbym zobaczyć jakie motocykle typ i marka ulegają wypadkom
    > sądzę ze była by to ciekawa lektura

    Mocno plastikowa,wszystko się wywraca,ale patrząc co stoi w serwisach to
    prawie same sporty

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec