  • 31. Data: 2009-02-26 10:47:40
    Temat: Re: Statystyka wypadków 2008 - wnioski
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    Lovtza wrote:
    > Sir Pierniknapisal

    > Twój komentarz wiele wyjaśnia. Znam środowiska (i to wcale nie
    > patologiczne), gdzie określenie "precel" jest ciężką obelgą, za którą
    > można dostać w pysk. Prymitywna ksenofobia i żałosna mieszanka
    > arogancji z
    > ignorancją, często tutaj uprawiane to pewnie jedne z wielu przyczyn.

    Nie jestes lepszy.
    A tutaj takze wzrastales, na preclu znaczy. Powielasz pewne zachowania,
    pojsc w swoja strone a na precla srac. Ale nie bede se nad tym rozwijal.

    Powiedz tylko jedno:
    skoro taki teraz jestes krytyczny wobec pl.rec.motocykle, to po jaki fiut na
    scigaczu.peel jest bramka do tych ksenofobicznych precli? Zebyscie mieli
    negatywny biegun do pokazania? ZTCW masz na to wplyw.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek z dobrym lozyskiem ;-p

  • 32. Data: 2009-02-26 17:40:11
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Lovtza pisze:
    ...>8
    > Znam środowiska (i to wcale nie
    > patologiczne), gdzie określenie "precel" jest ciężką obelgą, za którą
    > można dostać w pysk.

    Jasne, pamietam nawet takie jedno spotkanie - zakonczylo sie bez strat w
    ludziach i sprzecie jedynie dzieki przytomnosci umyslu Zbigiego.

    > Prymitywna ksenofobia i żałosna mieszanka arogancji
    > z ignorancją, często tutaj uprawiane to pewnie jedne z wielu przyczyn.

    Internet trafil pod strzechy i na to nikt nic nie poradzi.
    Ale to chyba za trudne dla Ciebie :(

    Aby nie przynudzac.
    Naprawde nie zastanowil Cie brak pozycji "niezawinione przez..." lub
    podobnej?
    Uwazasz nadal ze gosc ktory napisal artykul moze byc uwazany za
    dziennikarza?
    IMHO nie, on poprostu przepisal to co mu Policja podsunela :(

    BTW, na oficjalnej stronie Policji:
    http://www.policja.pl/portal/pol/8/Informacja_o_stan
    ie_bezpieczenstwa_w_ruchu_drogowym_w_styczniu_2009_r
    .html
    nie ma statystyki za 2008 rok.

    Szukajac jakiejkolwiek informacji na ten temat znalazlem jedynie to:

    "Dzisiejszy (2006-04-26) dodatek do "Dziennika" z mapką fotoradarów pisze:
    - 75% wypadków motocyklowych, w tym połowa śmiertelnych, ma miejsce na
    skrzyżowaniach
    - 75% wypadków, w których śmierć ponosza motocykliści, popełniana jest z
    winy kierowców samochodów
    - Ryzyko śmierci motocyklisty podczas wypadku jest 10-krotnie większe
    niż pasażera samochodu"

    z jakiegos forum dyskusyjnego.
    Nie chce mi sie glebiej grzebac bo a nuz okaze sie ze karmie Trolla i
    para pojdzie w gwizdek? :(

    > Mimo wszystko pozdrawiam...
    > Lovtza

    A ja bez "mimo to"

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 33. Data: 2009-02-26 23:27:47
    Od: Arni <a...@n...spam>

    lesor pisze:
    > skoro taki teraz jestes krytyczny wobec pl.rec.motocykle, to po jaki fiut na
    > scigaczu.peel jest bramka do tych ksenofobicznych precli? Zebyscie mieli
    > negatywny biegun do pokazania? ZTCW masz na to wplyw.

    nie wspomne ze przez grzecznosc nalezało by zapytac adminów od usenetu
    (jest taka grupa pl.news.admin) czy mozna tak bez ograniczen bramkowac i
    zalewac newsy spamem generowanym przez matołkow nie umiejacych ani pisac
    ani czytac ani myslec

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-02-27 07:07:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > Uwazasz nadal ze gosc ktory napisal artykul moze byc uwazany za
    > dziennikarza?

    Przepraszam, ale mial te dane z palca sobie wyssac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 35. Data: 2009-02-27 07:56:37
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Przepraszam, ale mial te dane z palca sobie wyssac?

    Ponoc elementem warsztatu dziennikarskiego jest sprawdzenie wiadomości z
    kilku źródeł. Dane statystyczne też muszą być zweryfikowane, jeśli ich
    rzetelność budzi wątpliwości temat jest odkładany na bok albo opatrujemy
    go stosownym komentarzem.
    Łatwiej jest iść na łatwiznę, podeprzeć się statystyką i artykuł gotowy.
    Co chwilę komercyjne stacje radiowe prezentują neewsy typu: na skutek
    wzrostu liczby pojazdów mechanicznych spada spożycie kawioru :-).

    --
    AL F650 & LC4

  • 36. Data: 2009-02-27 08:17:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Andrzej Luczak napisał(a):
> [...]
    > kilku źródeł. Dane statystyczne też muszą być zweryfikowane, jeśli ich
    > rzetelność budzi wątpliwości temat jest odkładany na bok albo opatrujemy

    Super. To gdzie takie dane mozna zweryfikowac? Jesli nie ma ich nawet
    policja?

    Ja wiem ze wszyscy tu wieszaja psy na scigaczu, bo tak jest fajnie i
    jest sie wtedy preclem, ale przypierdalanie dla samego przypierdalania i
    jeszcze obrazanie ludzi nie majac za bardzo argumentow to troche dziecinada.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 37. Data: 2009-02-27 09:50:09
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Lovtza wrote:
    > Sir Pierniknapisal

    > W przypływie zmiłowania pozostawię to bez komentarza...

    Jak się obejzy filmiki pod tekstem to przychodzi mnie jedno do głowy
    "Ci motocykliści to debile"

    Daje to do myślenia.
    "Sam nie wiem jak 10 lat na moto dalem rade przezyc"
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 38. Data: 2009-02-27 09:58:20
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-27 09:17:20 +0100, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:

    > przypierdalanie dla samego przypierdalania i jeszcze obrazanie ludzi
    > nie majac za bardzo argumentow to troche dziecinada.

    Nie to żebym się nie zgadzał, ale... Aaaaamil! Ktoś się pod Ciebie podszywa!!!
    :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 39. Data: 2009-02-27 10:16:43
    Temat: Zamiana watku - apel?
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Lovtza wrote:
    > Mimo wszystko pozdrawiam...

    Dzięki Lovtza ze sie nie uniosłes za bardzo :)

    Bo ja nie zrozumiem, skad taka ostra i nie zasluzona reakcja. Brak słońca?
    Do wszystkich Bywalców grupy mam pytanie.

    Dlaczego kazda wymiana poglądów staje się pyskówką?
    W tym wypadku urban legends ze Scigacz to czy tamto.

    Pytam kazdego osobno, czy naprawde "grzeczna" przyzwoita odpowiedz w ramach
    dyskusji to juz przeszłość? Znam wiekszośc wypowiadajacych sie w tym watku i
    żaden z nich nie jest prostakiem.

    Znacie tekst Kobuszewskiego. "Z chamstwem .."
    Nie ma lepszego miejsca niz usnet aby się nim posługiwac.

    Naprawde przyjmniej jest dyskutowac i spierac się na argumenty, bez osobistych
    wyciczek.
    Skoro jestesmy preclami - to badzmy z tego dumni i trzymajmy poziom.

    Kazdy z nas wyrabia sobie tu opinie o innych na podstawie tego co i jak napisal.
    Tu nie ma forumowych gwiazdek generalów. Kazda wasza/nasza wypowiedz to nowa
    ocena.

    Czasami lepiej nic nie mowic, zmilczec. :)
    Dzięki za wysłuachanie/przeczytanie.

  • 40. Data: 2009-02-27 10:24:37
    Temat: Re: Zamiana watku - apel?
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Do wszystkich Bywalców grupy mam pytanie.
    >
    > Dlaczego kazda wymiana poglądów staje się pyskówką?
    > W tym wypadku urban legends ze Scigacz to czy tamto.

    hm, a ja zaczełam doceniac...
    bo ostatnio miewam wiecej wolnego czasu i moge sobie poczytac grupe... ale w
    pracy nie moge skonfigurowac konta, bo nie...

    no to co mi pozostaje?

    E.