  • 1. Data: 2009-02-24 09:38:27
    Temat: czy ktos z Was smiga na DUNLOP Sportmax Roadsmart?
    Od: a...@d...pl

    a moze dodatkowo Fazerem II. napisali byscie swoje opinie i
    doswiadczenia. Warto czy nie warto? Do tej pory jezdzilem na Dunlopach
    Sportmaxach D208 i nie bylo tak zle ale szybko sie zuzyly i na mokrym
    tragedia ;)
    dziekuje i pozdrawiam

    ATLO

  • 2. Data: 2009-03-04 19:31:14
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    DOKTOREK65.W najbliższą sobotę wymieniam w moim Bandicie 1200N Dunlopy D
    208 na Sportmaxy Roadsmarty(o ile będzie w miarę pogoda,bo nie chcę
    niszczyć mojego polerskiego arcydzieła)Rzeczywiście D208 poszły zbyt
    szybko bo po ok 6500km.Napiszę o wrażeniach po pierwszym locie powrotnym
    do bazy.Pozdrawiem