  • 1. Data: 2009-02-24 20:30:55
    Temat: Re: Wakuometr - czy warto taki kupic?
    Od: bigos-77 <bigos-77@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam
    Wakuometry zegarowe są dosyć nieporęczne i jeżeli ktoś nie ma wprawy, to
    synchronizacja będzie dosyć kłopotliwa (przynajmniej za pierwszym razem).
    Druga sprawa to cena tych wakuometrów jest dosyć wysoka. Moge zaoferować
    bardzo poręczne (630 g wagi), dokładne i niezwykle proste w obsłudze
    wakuometry słupkowe. Sam takich używam (opis można znaleźć tutaj:
    www.hellontwowheels.blox.pl).
    Wakuometry takie wystawiam na allegro (bigos-77) i ich cena na dzisiaj to
    365 zł (cena może się zmienić w każdej chwili zgodnie ze zmianą ceny
    walut). Wakuometry są nowe, prosto od producenta z gwarancją na 12
    miesięcy.

  • 2. Data: 2009-02-24 20:53:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    bigos-77 pisze:
> [...]
    > zaoferować bardzo poręczne (630 g wagi), dokładne i niezwykle proste w
    > obsłudze wakuometry słupkowe. Sam takich używam (opis można znaleźć

    Pozycjonujesz sobie strone ?

> [...]
    > to 365 zł (cena może się zmienić w każdej chwili zgodnie ze zmianą ceny
    > walut). Wakuometry są nowe, prosto od producenta z gwarancją na 12

    56 funciakow oryginalne w carbtune.com. Lacznie z wysylka do Polski. Cos
    Ci sie jeblo z ta cena kolego.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-26 22:00:52
    Od: bigos-77 <bigos-77@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczunapisal

    > Pozycjonujesz sobie strone ?

    > 56 funciakow oryginalne w carbtune.com. Lacznie z wysylka do Polski. Cos
    > Ci sie jeblo z ta cena kolego.

    Nie wiem co sobie ty kolego pozycjonujesz, nie interesuje mnie to. Cena
    podana w poprzednim poście już dawno jest nieaktualna (kurs funta się
    zmienił). Cena w Morgan Carbtune oczywiście jest taka jaką podałeś, ale
    jeżeli ktoś kupuje płacąc kartą polskiego banku to pewnie po
    przewalutowaniu cena wyjdzie mu nieco niekorzystnie. Ja zamawiam
    wakuometry bezpośrednio u producenta, płacę z angielskiego konta i cenę na
    allegro ciągle dostosowuję do aktualnego kursu funta i nie zarabiam na tym
    kokosów. Jeżeli ktoś nie ma możliwości kupienia towaru od producenta, nie
    potrafi tego zrobić, nie wiem o tym lub ma inny powód albo tego nie robić,
    kupuje u mnie, albo u innego polskiego sprzedawcy. Nie narzekam na brak
    ofert kupna.