    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
    Date: Tue, 14 Jul 2009 20:16:32 +0200
    <6...@4...com> <h3dgdj$t49$1@news.onet.pl>
    <h3eqpo$u9n$2@mx1.internetia.pl> <h3erm9$jel$1@news.onet.pl>
    <h3etie$is6$1@mx1.internetia.pl> <h3et6k$nl1$1@news.onet.pl>
    <3...@4...com>
    <h3halh$mbu$1@inews.gazeta.pl> <h3hdt7$cl7$1@mx1.internetia.pl>
    <h3hjua$k0d$1@inews.gazeta.pl> <h3hl47$hho$1@mx1.internetia.pl>
    <h3hpt9$qjm$1@news.onet.pl> <h3hu2p$9ib$1@mx1.internetia.pl>
    <h3hue0$7js$1@news.onet.pl> <h3i2gp$e44$1@mx1.internetia.pl>
    <h3i6o5$o7c$1@inews.gazeta.pl> <h3iej3$7pg$1@mx1.internetia.pl>
    <h3iehm$mlc$1@inews.gazeta.pl> <h3ifko$osr$1@mx1.internetia.pl>
    <h3ifmn$gbp$3@news.onet.pl> <h3ih3b$pic$1@mx1.internetia.pl>

    falco wrote:

    > A jaśniej...? ;) Co w/g Ciebie nie jest zakazane, bo na pewno nie
    > sprzedaż za granicę. ;) Jeśli masz żółte papiery, to nie możesz sprzedać
    > za granicę.

    Oczywiscie, ze mozesz. Sprzedac mozesz bez zezwolenia, natomiast na
    wywoz staly zezwolenie jest potrzebne, ale jak najbardziej mozna je
    otrzymac w przypadku wiekszosci pojazdow, jak to ladnie okreslono, jesli
    nie spowoduje to uszczerbku dla dziedzictwa kulturowego.

    > Co do liberalizacji i oświadczeń, to uwierz mi, że gdyby wszystko było
    > tak proste jak z pozoru wygląda, to kumpel nie robiłby sobie sam
    > kłopotów... ;)
    > Każda sprawa jest indywidualnie rozpatrywana i w jego przypadku od lat
    > nie może dojść do ładu, choć ja szczegółów nie znam, to jednak gdyby
    > było napisane "tak można, a tak nie można lub trzeba mieć to i to",
    > myślę, że wszystkim byłoby łatwiej.

    Ale to jest jasne. Dla pojazdow z polski trzeba miec ciaglosc umow. Dla
    pojazdow z UE w zasadzie nie potrzeba nic.

    > Nie wierzę, że nigdy nie miałeś sytuacji z autopsji gdzie sam musiałeś
    > się użerać o swoje, jeśli jednak to Cię ominęło, to jesteś w czepku
    > urodzony! ;)

    Ja sie nie musze "uzerac", bo ja zgrubsza znam przepisy, a idac do
    urzedu znam je dokladnie.
    K.14.