  • Data: 2009-07-14 11:26:26
    Temat: Re: Stary motocykl bez dokumentow - i co dalej?
    Od: kocyk <k...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    falco wrote:

    > Na mnie nie znajda, bo... ja jestem przeciwnikiem żółtych papierów i nic
    > w ten sposób nie mam zamiaru rejestrować, również wybijam podobne
    > pomysły innym. ;)
    > Tam gdzie współwłaścicielem jest Państwo, wszystkiego można się spodziewać.

    Do wieczystego przegladu wystarczy wpis w rejestr, nie potrzeba zoltych
    blach.

    > W ogólnym rozrachunku za i przeciw żółte tablice dla mnie wypadają
    > bardzo niekorzystnie, ale o tym można już znaleźć dużo szczegółów w
    > sieci, na forach czy bezpośrednio od "żółtych" właścicieli. ;)

    Np?

    > P.S. Głupotą jest też to, że 3 letnie auto musi mieć przegląd a (...)
    > letnie nie, choć zazwyczaj są bardzo zadbane, to czas robi swoje i
    > bezpieczeństwo powinno brać górę. Może w wersji złagodzonej, ale jakiś
    > przegląd powinien być, takie jest moje zdanie.

    Tak, szczegolnie taki, ktory stoi w muzeum i wyjezdza dwa razy w roku w
    najlepszym razie.
    Napisze inaczej. Brak przegladow okresowych nie zwalnia wlasciciela Z
    utrzymywania koedksowego stanu technicznego pojazdu zabytkowego. Jesli
    wyjedziesz cieknacym olejem zabytkiem bez sprawnych hamulcow, to
    policjant zatrzyma ci dowod tak samo, jak w kazdym innym pojezdzie.
    Jedynym uklonem jest fakt braku koniecznosci jezdzenia do diagnosty
    pojazdem, ktorego poziom zadbania jest zazwyczaj wysoki, szczegolnie,
    jesli ktos zadal sobie trud wpisu do rejestru zabytkow, i to jest
    sytuacja bardzo fair wobec wszelkich kolekcjonerow. Traktuje tez
    wlascicieli takich aut jako partnerow w spoleczenstwie, a nie debili za
    ktorych trzeba myslec.
    K.14.