-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sun, 26 Nov 2017 14:54:34 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511704473 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5153 178.43.254.155:29091
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 151586398
X-Received-Bytes: 3209
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619758
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-26 o 13:45, Shrek pisze:
> W dniu 26.11.2017 o 12:19, cef pisze:
>
>> Ja się tym nie chwalę. Po co te złośliwości?
>> Po prostu reagując jedną nogą robisz to szybciej.
>> Jest to naukowo udowodnione.
>
> To poproszę linka do tych badań. Bo IMHO nawet jeśli są, to są to
> pomijalne różnice.
Pas, bo nie chce mi się szukać.
Po prostu przy tych badaniach psychomotorycznych
powiedziano mi, że w większości populacji reakcja dwukończynowa
ma większe opóźnienie i tyle.
Idź sobie do przychodni w swoim mieście i zapytaj :-)
>> Ja się po prostu te dwa trzy razy zagapiłem
>> i zbyt późno wcisnałem sprzegło.
>
> Te dwa trzy razy, na kilka prób. Więc silnik gasł ci coś koło połowy
> przypadków.
W tych maksymalnie awaryjnych to zgasł mi w 100%.
Nie przywiązuję wagi do tego, to kwestia co uważasz za
naprawdę awaryjne hamowanie i jaki był efekt końcowy
i ile takich sytuacji przypada Ci na każde przejechane 100tys
>> Korzyść jest taka, że hamujesz szybciej.
>
> Ale kierownicę w czasie hamowania ogarniasz, czy też nie chcesz się
> rozpraszać?
Musiałeś :-)
Nie róbmy z tego wyższej szkoły rakietowej. To i tak są
> odruchy nad którymi na dobrą sprawę nie panujesz. Masz do wciśnięcia dwa
> pedały - nie ma co drążyć tematu.
Już mi się nie chce drążyć :-)
Opóźnienie z jakim wciskam sprzęgło jest znikome.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:25 Shrek
- 26.11.17 16:25 Myjk
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
- 26.11.17 18:39 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=