eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
    <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
    <5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Nov 2017 14:54:34 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <5a1ac799$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511704473 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5153 178.43.254.155:29091
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 151586398
    X-Received-Bytes: 3209
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619758
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 13:45, Shrek pisze:
    > W dniu 26.11.2017 o 12:19, cef pisze:
    >
    >> Ja się tym nie chwalę. Po co te złośliwości?
    >> Po prostu reagując jedną nogą robisz to szybciej.
    >> Jest to naukowo udowodnione.
    >
    > To poproszę linka do tych badań. Bo IMHO nawet jeśli są, to są to
    > pomijalne różnice.

    Pas, bo nie chce mi się szukać.
    Po prostu przy tych badaniach psychomotorycznych
    powiedziano mi, że w większości populacji reakcja dwukończynowa
    ma większe opóźnienie i tyle.
    Idź sobie do przychodni w swoim mieście i zapytaj :-)

    >> Ja się po prostu te dwa trzy razy zagapiłem
    >> i zbyt późno wcisnałem sprzegło.
    >
    > Te dwa trzy razy, na kilka prób. Więc silnik gasł ci coś koło połowy
    > przypadków.

    W tych maksymalnie awaryjnych to zgasł mi w 100%.
    Nie przywiązuję wagi do tego, to kwestia co uważasz za
    naprawdę awaryjne hamowanie i jaki był efekt końcowy
    i ile takich sytuacji przypada Ci na każde przejechane 100tys

    >> Korzyść jest taka, że hamujesz szybciej.
    >
    > Ale kierownicę w czasie hamowania ogarniasz, czy też nie chcesz się
    > rozpraszać?

    Musiałeś :-)

    Nie róbmy z tego wyższej szkoły rakietowej. To i tak są
    > odruchy nad którymi na dobrą sprawę nie panujesz. Masz do wciśnięcia dwa
    > pedały - nie ma co drążyć tematu.

    Już mi się nie chce drążyć :-)
    Opóźnienie z jakim wciskam sprzęgło jest znikome.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: