  • Data: 2017-11-26 14:54:34
    Temat: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-26 o 13:45, Shrek pisze:

    > To poproszę linka do tych badań. Bo IMHO nawet jeśli są, to są to
    > pomijalne różnice.

    Pas, bo nie chce mi się szukać.
    Po prostu przy tych badaniach psychomotorycznych
    powiedziano mi, że w większości populacji reakcja dwukończynowa
    ma większe opóźnienie i tyle.
    Idź sobie do przychodni w swoim mieście i zapytaj :-)

    > Te dwa trzy razy, na kilka prób. Więc silnik gasł ci coś koło połowy
    > przypadków.

    W tych maksymalnie awaryjnych to zgasł mi w 100%.
    Nie przywiązuję wagi do tego, to kwestia co uważasz za
    naprawdę awaryjne hamowanie i jaki był efekt końcowy
    i ile takich sytuacji przypada Ci na każde przejechane 100tys

    > Ale kierownicę w czasie hamowania ogarniasz, czy też nie chcesz się
    > rozpraszać?

    Musiałeś :-)

    Nie róbmy z tego wyższej szkoły rakietowej. To i tak są
    > odruchy nad którymi na dobrą sprawę nie panujesz. Masz do wciśnięcia dwa
    > pedały - nie ma co drążyć tematu.

    Już mi się nie chce drążyć :-)
    Opóźnienie z jakim wciskam sprzęgło jest znikome.