  • Data: 2017-11-26 16:32:11
    Temat: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2017 o 16:26, cef pisze:

    > He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
    > chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie straszności.
    > Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
    > czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
    > sobie czytaj.
    > Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.

    Generalnie ciężar dowodu spoczywa na postulującym tezę. Artykuł dlaczego
    należy wciskać jednocześnie już dostałeś (dzięki uprzejmości Dominika).
    Moim zdaniem wyczerpuje on temat, nawet jeśli jedną nogą wciśniesz pedał
    o 20ms wcześniej.

    > Zgasł mi w naprawdę awaryjnym hamowaniu.

    No ale czemu, skoro sprzęgło wcisnąłeś?

    > A Ty piszesz tak jakby gasł silnik mi co chwilę przy każdym hamowaniu.
    > Nigdy Ci silnik nie zgasł?

    Bo piszesz, że hamowałeś awaryjnie kilka razy, z czego zgasł ci trzy.
    Czyli gdzieś z grubego palca co drugie hamowanie:P

    Shrek