  • Data: 2017-11-26 16:26:37
    Temat: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-26 o 15:02, Shrek pisze:

> [...]
    > googla różne warianty zapytania o szybkośc reakcji dwukończynowej.
    > Niestety wywala same opisy jakiś strasznych chorób. Więc nie - nie
    > wierzę ci na słowo, skoro nikt inny oprócz ciebie tego "faktu naukowego"
    > nie potwierdza, ani nawet niewspomina. Niewykluczone również, że masz
    > rację i jesteś w stanie zaoszczędzić dwie milisekundy... które są
    > doskonale obojętne w naszych rozważaniach. Więc nie - nie przedstawiłeś
    > żadnego argumentu poza "powszechnie wiadomo iz"... tyle że tej
    > powszechnej wiedzy nawet w googlu nie ma, a tobie nie chce się szukać.

    He, he - bo słowo "dwukończynowa" to mój własny produkt
    chciałem, żeby było czytelniej. Nie wiedziałem, że tam takie straszności.
    Ja bym szukał inteligentniej tzn pod kątem: badania psychomotoryczne,
    czas reakcji, reakcja złożona - troche tego jest - jak masz czas to
    sobie czytaj.
    Ja zakładam, że kobita z poradni bada setki tych ludzi, to wie co mówi.

    > To czemu ci gaśnie?

    Zgasł mi w naprawdę awaryjnym hamowaniu.
    Raz kiedyś, jak byłem nastolatkiem i to zdarzenie pamiętam.
    Po prostu nie było czasu na nic innego i byłem bez doświadczenia.
    Drugi raz to nie pamiętam jak kiedy i gdzie, więc pewnie nic awaryjnego,
    może zgasł, bo chciał.
    A Ty piszesz tak jakby gasł silnik mi co chwilę przy każdym hamowaniu.
    Nigdy Ci silnik nie zgasł?