-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
Date: Sun, 26 Nov 2017 13:45:58 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <oved26$beq$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
<5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
<5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1511700358 11738 83.142.196.21 (26 Nov 2017 12:45:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Nov 2017 12:45:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619745
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.11.2017 o 12:19, cef pisze:
> Ja się tym nie chwalę. Po co te złośliwości?
> Po prostu reagując jedną nogą robisz to szybciej.
> Jest to naukowo udowodnione.
To poproszę linka do tych badań. Bo IMHO nawet jeśli są, to są to
pomijalne różnice.
> Ja się po prostu te dwa trzy razy zagapiłem
> i zbyt późno wcisnałem sprzegło.
Te dwa trzy razy, na kilka prób. Więc silnik gasł ci coś koło połowy
przypadków.
> Korzyść jest taka, że hamujesz szybciej.
Ale kierownicę w czasie hamowania ogarniasz, czy też nie chcesz się
rozpraszać? Nie róbmy z tego wyższej szkoły rakietowej. To i tak są
odruchy nad którymi na dobrą sprawę nie panujesz. Masz do wciśnięcia dwa
pedały - nie ma co drążyć tematu.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.17 14:54 cef
- 26.11.17 15:02 Shrek
- 26.11.17 16:07 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:25 Shrek
- 26.11.17 16:25 Myjk
- 26.11.17 16:26 cef
- 26.11.17 16:32 Shrek
- 26.11.17 16:42 cef
- 26.11.17 16:45 Dominik Ałaszewski
- 26.11.17 16:53 cef
- 26.11.17 16:56 cef
- 26.11.17 17:14 Shrek
- 26.11.17 17:37 cef
- 26.11.17 17:46 cef
- 26.11.17 18:02 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=