eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
    .MISMATCH!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovdn0k$fle$1@news.mixmin.net>
    <5a1a7c9a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Nov 2017 12:19:37 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <ove3ui$baa$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5a1aa348$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511695176 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 178.43.254.155:29455
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2450
    X-Received-Body-CRC: 3584501710
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619733
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-26 o 11:10, Shrek pisze:
    > W dniu 26.11.2017 o 09:34, cef pisze:
    >
    >> Ciekawa teoria.
    >> Hamowałem klasycznie awaryjnie kilka razy w życiu:
    >> raz może dwa albo trzy nawet zgasł mi silnik, bo nie zdążyłem wcisnąć
    >> sprzęgła
    >> (pomijam hamowania gwałtowne), bo o sprzegle myślałem dopiero w
    >> koncowej fazie hamowania
    >
    > Naprawdę nie wiem czym się chwalisz. Ludzie nie kombinują tylko walą
    > jednocześnie w pedały i hamują. Ty im tłumaczysz, że robią źle, bo ty
    > najpierw jeden i kończy się to tym, ze trzy razy na kilka prób gaśnie ci
    > silnik. Gdzie tu korzyść?

    Ja się tym nie chwalę. Po co te złośliwości?
    Po prostu reagując jedną nogą robisz to szybciej.
    Jest to naukowo udowodnione.
    Ja się po prostu te dwa trzy razy zagapiłem
    i zbyt późno wcisnałem sprzegło.
    Korzyść jest taka, że hamujesz szybciej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: