  • 1. Data: 2011-07-06 12:59:15
    Temat: Re: Starter za 400 :D
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 14:41, k2 pisze:
    > Zarejestrowałem się u nich w salonie bo myślałem, że skoro ktoś jednak
    > popełnił błąd to będzie i musiał za to zapłacić a szkoda by było bo
    > czasem takie sprawy ię zdarzają. Nie chciałem ię przyczynić do czyjejś
    > dyscyplinarki. Rozumiesz mnie teraz?

    Tak teraz rozumiem, że robisz sobie ze mnie jaja;) Brawo, nie
    zorientowałem się;)

  • 2. Data: 2011-07-06 13:20:38
    Od: "k2" <f...@k...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak teraz rozumiem, że robisz sobie ze mnie jaja;) Brawo, nie
    > zorientowałem się;)
    > --

    Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

  • 3. Data: 2011-07-06 13:33:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 15:20, k2 pisze:
    > Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

    Tego: skoro ktoś jednak

    Po tym przyszły mi do głowy następujące teorie:
    A) jesteś trollem / prowokatorem / psychologiem badającym zachowania
    społeczne lub coś podobnego
    B ) Jesteś nastolatkiem, któremu wpadło w ręce coś, co mu się nie należy
    i nie wie czy się przyznać, że "wziął batonik, który spadł z półki
    sklepowej"
    C ) Jesteś telewizyjnym pierdzielem, który kupuje wszystko co mu media
    podsuną do głowy

    Każdy z tych trzech punktów ( razem i/lub osobno ) wyklucza dalszą
    rozmowę ze mną.

  • 4. Data: 2011-07-06 13:38:22
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "k2" <f...@k...pl> napisał
    > Nie robiłem sobie jaj. Czego nie rozumiesz? Wyjasnię

    "np czy są jakieś kody, dzięki którym doładuję komuś konto albo czy
    jest możliwość wypłacenia tej kasy z konta?"

    Tak to jest jak się dzieci biorą za Usenet - gubią się w zeznaniach.
    Zapomniałeś też o FUT warning, więc jest FUT ignore.
    Idź i nie grzesz więcej, pa!

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-07-07 06:45:43
    Od: "k2" <f...@k...pl>

> [...]
    > podsuną do głowy
    >
    > Każdy z tych trzech punktów ( razem i/lub osobno ) wyklucza dalszą rozmowę

    Chciałem tylko dowiedzieć się czego mogę się spodziewać więc żadne z
    wymienionych punktów no chyba, że głosowanie na PO uznajesz za jeden z nich.