  • 1. Data: 2011-06-30 08:11:17
    Temat: hazel - prośba o opinie
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    Witam, przymierzam się do zakupu telefonu - koniecznie dual sim - co
    myślicie o telefonie SE hazel - czy użytkowanie dual sim jest wygodne w
    tym telefonie?

    i druga kwestia czy aplikacje wykorzystujące GPS muszą mieć połączenie z
    internetem, czy też da się ściągnąć wcześniej potrzebne mapy i nie
    płacić za transfer w trakcie podróży?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2011-06-30 10:28:32
    Temat: Re: hazel - prośba o opinie
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    Z uwagi na to że hazel nie ma dual sim-a to może ktoś poleci jakiś
    dobry niedrogi telefon z dual sim i gps-em

    no i ponawiam pytanie - czy i do których aplikacji obsługujących GPS-a
    nie trzeba mieć non stop połączenia z internetem?

    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2011-06-30 10:31:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 12:28:32 +0200, Szara Masa napisał(a):

    > no i ponawiam pytanie - czy i do których aplikacji obsługujących GPS-a
    > nie trzeba mieć non stop połączenia z internetem?

    Żadnych, bo GPS nie wymaga obsługi, działa sam z siebie, wysyłając aktualną
    pozycję na port szeregowy.
    Oprogramowanie nawigacyjne to co innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 4. Data: 2011-06-30 12:34:02
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    Pytanie było nieprecyzyjne - choć intencje zapewne zrozumiałe...

    Więc może jakieś uwagi co do tego które oprogramowanie nawigacyjne nie
    potrzebuje dostępu do internetu?
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2011-06-30 13:21:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 14:34:02 +0200, Szara Masa napisał(a):

    > Więc może jakieś uwagi co do tego które oprogramowanie nawigacyjne nie
    > potrzebuje dostępu do internetu?

    W zasadzie każde oprócz kilku rozwiązań stricte online typu Naviexpert czy
    Google Navigation.
    Inna rzecz, że w zasadzie każda (chyba każda ZTCW) nawigacja w Javie jest
    nawigacją online.
    Z pozostałych jeszcze Nokia Maps (dawniej OVI Maps, dawniej Nokia Maps) bez
    załadowanych map Map Downloaderem jest nawigacją online.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 6. Data: 2011-06-30 16:24:13
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Szara Masa" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    >Z uwagi na to że hazel nie ma dual sim-a to może ktoś poleci jakiś
    > dobry niedrogi telefon z dual sim i gps-em

    Niedrogi to ile?

    Za dużo na rynku nie ma telefonów dual SIM z GPS
    Prawie zero. Zobacz
    GSmart G1317

    Evolve Predator

  • 7. Data: 2011-06-30 16:34:02
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Witam, przymierzam się do zakupu telefonu - koniecznie dual sim - co
    > myślicie o telefonie SE hazel - czy użytkowanie dual sim jest wygodne w
    > tym telefonie?

    Dual SIM to specyficzna funkcjonalność montowana w prostych telefonach
    Poczytaj szczegóły, bo sie mozesz dać zaskoczyć. SonyEriccson nie ma Dual
    SIM

    > i druga kwestia czy aplikacje wykorzystujące GPS muszą mieć połączenie z
    > internetem, czy też da się ściągnąć wcześniej potrzebne mapy i nie płacić
    > za transfer w trakcie podróży?

    Taniej jest wykupić jakiś abonament "internetowy" czy dostać 100MB w
    pakiecie i się nie przejmować
    Jak rzadko jeździsz nawigacja w telefonie ma sens, pod warunkiem,ze
    jednocześnie nie chcesz gadać
    Jak dużo jeździsz kup osobna nawigację z licencjonowaną automapą.
    Darmowa, nawet niezła nawigacja, to Ovi Maps, ale musisz mieć telefon Nokia
    i to nie z tych najtańszych.

  • 8. Data: 2011-06-30 17:00:11
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Z pozostałych jeszcze Nokia Maps (dawniej OVI Maps, dawniej Nokia Maps)
    > bez załadowanych map Map Downloaderem jest nawigacją online.

    Sygic, Igo, Garmin

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2011-06-30 17:19:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 19:00:11 +0200, Irokez napisał(a):

    > Sygic, Igo, Garmin

    Brawo, trzy nazwy już opanowałeś. Co z tego wynika?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 10. Data: 2011-07-01 01:06:16
    Od: a...@p...pl

    chyba kilka samsungow jest z dual sim.

    Nie mam zdania i opinii z uzytkowania.

    Ale jest taki Samsung GX200 i moze jakies MyPhone'y??

    --
    ThinkXtra