  • 1. Data: 2011-06-30 16:18:18
    Temat: Niewłaściwe stawki na OrangeGo po zasileniu konta
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    dziecko ma taryfę Nowe OrangeGo
    zasiliłem mu konto kwotą 50zł i kwota ta jest widoczna jako wzrost środków
    na koncie ale nie poszła za tym zmiana pokazywanych stawek w tej taryfie
    (sprawdzone w OrangeOnline i poprzez SMS o treści ILE STAWKI pod 119).
    Czy jeszcze komuś się to zdarza ? BOK twierdzi, że zmiana stawek będzie
    widoczna "po północy". Tak to działa ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-07-01 05:53:34
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-30 18:18, Piotrek pisze:
> [...]
    > 119).
    > Czy jeszcze komuś się to zdarza ? BOK twierdzi, że zmiana stawek będzie

    Nie wiem, jak dokładnie z tą "północą", ale rzeczywiście zdarzyło mi się
    dostać informację o zmianie stawek z opóźnieniem. Zaktualizowali bez
    interwencji.