1. Data: 2011-06-30 11:17:16
Temat: Problem z włączeniem taryfy w Simplus
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>
Mam sobie telefon w sieci Simplus. Numer ma na oko jakieś 5 lat :)
Ostatnio stwierdziłem, że coś dużo płacę za połączenia, chciałem też jakiś
internet w pakiecie i poszperałem po sieci. Wyszło że mogę uruchomić usługę
połączeń za stałą stawkę 29 gr, aktywując toto kodem *136*11*02#. Podobnie
z internetem (tylko inny kod, nie mam pod ręką).
Problem jest taki, że cokolwiek bym nie wpisał, dostaję odpowiedź że Usługa
czasowo niedostępna, skontaktuj się z BOK.
Było tak wczoraj, jest tak i dziś.
Naprawdę muszę teraz biec do salonu? Coś mi tam poradzą w ogóle?
--
Kapsel
http://kapselek.net
kapsel(malpka)op.pl