  • 1. Data: 2011-06-30 17:26:34
    Temat: Re: BlackBerry 8310-internet
    Od: info <s...@s...spam>

    W dniu 2011-06-30 19:41, McRella pisze:
    > cholera mnie bierze, jak skonfigurować internet w tym ustrojstwie pod
    > Play albo Gaduair?
    > toż to gorsze pod tym względem od jakiejś chińszczyzny :(

    Kup sobie BIS w play za 10PLN i gwarantuję, że będziesz szczęśliwy.

  • 2. Data: 2011-06-30 17:41:04
    Temat: BlackBerry 8310-internet
    Od: McRella <y...@o...pl>

  • 3. Data: 2011-06-30 17:44:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 19:41:04 +0200, McRella napisał(a):

    > cholera mnie bierze, jak skonfigurować internet w tym ustrojstwie pod
    > Play albo Gaduair?
    > toż to gorsze pod tym względem od jakiejś chińszczyzny :(

    Stare modele (którym jest 8310) miały konfigurację internetu ekstra, jako
    dodatek do normalnej konfiguracji BES/BIS którą dostają "odgórnie" i która
    musi działać pierwsza.
    Nie zawsze tak jest, ale często. Głównie zależy od tego jaką policy telefon
    dostał wcześniej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2011-06-30 17:52:10
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-30 19:44, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > musi działać pierwsza.
    > Nie zawsze tak jest, ale często. Głównie zależy od tego jaką policy telefon

    czyli dupa blada

  • 5. Data: 2011-06-30 19:19:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Jun 2011 19:52:10 +0200, McRella napisał(a):

    > czyli dupa blada

    Niekoniecznie. Zainstaluj Blackberry desktop, wgraj najnowszy możliwy
    system, zobacz co będzie dalej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na