eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetStare złomy..Re: Stare złomy..
  • Data: 2013-08-13 14:40:19
    Temat: Re: Stare złomy..
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-13 09:17, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Kolejną rzeczą jest to że informatyka jest oderwana od rzeczywistości. W szkole
    > to nie powinna być informatyka tylko zajęcia komputerowe. Uczące obsługi
    > komputera. Dzieciak po nich powinien umieć napisać coś w edytorze, policzyć w
    > arkuszu, narysować obrazek, poradzić sobie z przeglądarką internetową i mailerem.
    > Wprowadzanie programowania jest IMHO idiotyzmem i wynika z tego że tworzący
    > programy utożsamiają informatykę z programowaniem. Algorytmów powinno uczyć się
    > na matematyce bo to wiedza przydatna szerzej niż tylko w programowaniu.

    Masz sporo racji z tym programowaniem na matematyce, bo nawet same
    obcowanie uczniów z programami specjalistycznymi do obliczeń mogłoby im
    pokazać, że są odpowiednie narzędzia do rozwiązywania skomplikowanych
    operacji matematycznych. Podobnie w fizyce, czy nawet chemii.

    To samo z arkuszami kalkulacyjnymi. Mało osób używa ich do tworzenia
    czegoś bardziej skomplikowanego, niż tabelek do sumowania.

    Tworzenie obrazów i obróbka wideo i dźwięku, komponowania w nawiązaniu
    do zajęć plastycznych i muzycznych.

    IMHO to powinny być takie zajęcia interdyscyplinarne nawiązujące do
    różnych przedmiotów i wykorzystania komputerów w zajęciach, zadaniach,
    pracy. Bo pograć to sobie uczeń sam bez problemu umie w domu.

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: