  • Data: 2013-08-13 16:50:20
    Temat: Re: Stare złomy..
    Od: Szejk <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolejną rzeczą jest to że informatyka jest oderwana od
    > rzeczywistości. W szkole to nie powinna być informatyka tylko zajęcia
    > komputerowe. Uczące obsługi komputera. Dzieciak po nich powinien
    > umieć napisać coś w edytorze, policzyć w arkuszu, narysować obrazek,
    > poradzić sobie z przeglądarką internetową i mailerem. Wprowadzanie
    > programowania jest IMHO idiotyzmem i wynika z tego że tworzący
    > programy utożsamiają informatykę z programowaniem. Algorytmów powinno
    > uczyć się na matematyce bo to wiedza przydatna szerzej niż tylko w
    > programowaniu.

    Się zgadza. Ja z matematyki dobry byłem właściwie tylko z geometrii i
    wszelakich równań.
    Jednak w gimnazjum wziąłem się za webmastering i póki się ograniczałem
    do html/css, to było spoko. Ale jak przyszło do nauki pisania w php, to
    zwyczajnie poległem. Napisałem kilka prostych skrypcików, ale na tym się
    skończyło. Potrafię coś stworzyć na podstawie już gotowego kodu, ale
    żeby samemu pisać np. shoutboksy, to mowy nie ma. I w ten sposób
    skończyła się moja przygoda z 'programowaniem'. Bo webmasterki, jak
    niedawno zauważyłem, się nie zapomina. W oparciu o jakiś skrypt wciąż
    jestem w stanie stworzyć niezłe www.

    --