eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetStare złomy..Re: Stare złomy..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stare złomy..
    Date: Tue, 13 Aug 2013 14:40:19 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <kud9fj$saa$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ku4vnj$f6i$1@mx1.internetia.pl>
    <5206062b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku5g8p$4qp$1@mx1.internetia.pl>
    <20130812150826.1e7e13ee@babcia-workstation>
    <52090b68$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <20130813091727.35021523@babcia-workstation>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1376397619 29002 91.145.138.83 (13 Aug 2013 12:40:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Aug 2013 12:40:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <20130813091727.35021523@babcia-workstation>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1228341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-13 09:17, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Kolejną rzeczą jest to że informatyka jest oderwana od rzeczywistości. W szkole
    > to nie powinna być informatyka tylko zajęcia komputerowe. Uczące obsługi
    > komputera. Dzieciak po nich powinien umieć napisać coś w edytorze, policzyć w
    > arkuszu, narysować obrazek, poradzić sobie z przeglądarką internetową i mailerem.
    > Wprowadzanie programowania jest IMHO idiotyzmem i wynika z tego że tworzący
    > programy utożsamiają informatykę z programowaniem. Algorytmów powinno uczyć się
    > na matematyce bo to wiedza przydatna szerzej niż tylko w programowaniu.

    Masz sporo racji z tym programowaniem na matematyce, bo nawet same
    obcowanie uczniów z programami specjalistycznymi do obliczeń mogłoby im
    pokazać, że są odpowiednie narzędzia do rozwiązywania skomplikowanych
    operacji matematycznych. Podobnie w fizyce, czy nawet chemii.

    To samo z arkuszami kalkulacyjnymi. Mało osób używa ich do tworzenia
    czegoś bardziej skomplikowanego, niż tabelek do sumowania.

    Tworzenie obrazów i obróbka wideo i dźwięku, komponowania w nawiązaniu
    do zajęć plastycznych i muzycznych.

    IMHO to powinny być takie zajęcia interdyscyplinarne nawiązujące do
    różnych przedmiotów i wykorzystania komputerów w zajęciach, zadaniach,
    pracy. Bo pograć to sobie uczeń sam bez problemu umie w domu.

    K.


    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: