  • 1. Data: 2012-05-21 11:14:17
    Temat: Stare enduro
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Hej,

    Szukam starego motocykla enduro do renowacji. Bardzo podoba mi sie cos takiego:

    http://www.mbike.com/yamaha/dt400/1976/photos/photo-
    13286-original

    Nie ma duzego problemu zeby taka stara Yamahe kupic, na Ebayu jest tez troche czesci.

    Jedyne co mi nieszczegolnie odpowiada to dwusuwowy silnik. I tutaj moje pytanie do
    Was - czy poza ta Yamaha DT znacie cos co ma podobny ksztalt, czterosuwowy silnik i
    jest w miare latwo dostepne? Wlasnosci jezdne sa mi calkowicie obojetne bo do jazdy
    mam wspolczesne motocykle, ten ma byc tylko do odrestaurowania.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --

    Iguan007

    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2012-05-21 12:38:54
    Temat: Re: Stare enduro
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-21 11:14, Iguan_007 pisze:
> [...]
    mam wspolczesne motocykle, ten ma byc tylko do odrestaurowania.

    Yamaha XT500

    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha
    _xt500%2076.htm

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-05-21 13:45:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > Yamaha XT500

    i XT250

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2012-05-21 14:17:55
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 21 Maj, 13:45, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > i XT250

    XL 350

    Gawron
    AT

  • 5. Data: 2012-05-21 19:49:59
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Yamaha XT500

    Jak cos zastanawiam sie czy mojej xt550 nie sprzedac. Z papierami, na
    chodzie, kompletna ale to pewnie sie nie lapie
    Pzdr
    PanAdol

  • 6. Data: 2012-05-22 08:57:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PanAdol napisał(a):
    > Jak cos zastanawiam sie czy mojej xt550 nie sprzedac. Z papierami, na
    > chodzie, kompletna ale to pewnie sie nie lapie

    a co to xt550?
    Dawaj foty.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2012-05-22 09:20:14
    Od: Kefir <a...@g...com>

    EloU!
    On May 22, 8:57 am, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > a co to xt550?
    > Dawaj foty.

    Motur, taki troche mniejszy od XT600. Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania) & Tiger 955i (nie
    sprzedam za zadne skarby)

  • 8. Data: 2012-05-22 09:26:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > a co to xt550?
    > Dawaj foty.

    http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha
    _xt550%2082.htm

    tez sie ciesze

  • 9. Data: 2012-05-22 10:43:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Kuczu napisał(a):
    > http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha
    _xt550%2082.htm

    kruca ale jestem do tylu z nowosciami, to samo bylo z bmw f650

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 10. Data: 2012-05-22 11:23:21
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, May 21, 2012 8:38:54 PM UTC+10, Kuczu wrote:
    > Yamaha XT500

    Dzieki,calkiem fajny. Ma kilka nowoczesniejszych elementow ktore mi niekoniecznie
    odpowiadaja ale chyba jest to niezly material na odbudowe.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --
    Iguan007