  • 11. Data: 2012-05-22 11:27:28
    Temat: Re: Stare enduro
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, May 21, 2012 10:17:55 PM UTC+10, Gawron wrote:

    > XL 350

    Jakos nie za bardzo mi podchodzi. Nie jest to zbyt racjonalne bo w sumie modele z lat
    70 wygladaja podobnie do DT czy XT ale jakos mi cos w nich nie pasuje. Ale dzieki za
    sugestie.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 12. Data: 2012-05-22 11:30:42
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, May 22, 2012 3:49:59 AM UTC+10, PanAdol wrote:

    > Jak cos zastanawiam sie czy mojej xt550 nie sprzedac. Z papierami, na
    > chodzie, kompletna ale to pewnie sie nie lapie
    > Pzdr
    > PanAdol

    Dzieki ale troche zbyt nowoczesna. No i mialbym daleko zeby ja odebrac :)

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 13. Data: 2012-05-23 21:02:37
    Od: goman <t...@i...pl>

    może takie cuś się nada ?
    http://allegro.pl/wsk-175-sport-enduro-cross-i236431
    5379.html

    --
    goman
    48

  • 14. Data: 2012-05-23 21:32:23
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Goman,

    Piekny ;)

    Ale tak powaznie to do niczego. Ani nie ma czterosuwowego silnika o ktorym pisalem,
    ani papierow, ani mi sie nie podoba.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 15. Data: 2012-06-01 19:07:35
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > a co to xt550?
    > Dawaj foty.

    Prosze
    http://allegro.pl/yamaha-xt550-zarejestrowana-i23809
    57642.html

  • 16. Data: 2012-06-02 02:06:46
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 11:14:17 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:

    > Jedyne co mi nieszczegolnie odpowiada to dwusuwowy silnik.

    Ale mozna mieć spierdolony baniak !!! Przeszkadza mu 2t zwłaszcza ,ze nie bedzie na
    nim jeździł... !
    To jakby bredzic -kocham lata 70-te ,ale bez afro, grubych spodów , długich
    kołnierzyków no i muzyki z tamtych lat...
    !!! Przygłupy i programowi snobowie wszytkich wiosek ,cośta przyleźli do duzych miast
    z małych wsi -łaczta sie ...w snopki . Słome w peczkach łatwo siem sprzonta

  • 17. Data: 2012-06-02 05:15:55
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, June 2, 2012 10:06:46 AM UTC+10, robertbig wrote:

> [...]
    > To jakby bredzic -kocham lata 70-te ,ale bez afro, grubych spodów , długich
    kołnierzyków no i muzyki z tamtych lat...

    To ze cos mi sie z lat 70 podoba wcale nie znaczy ze bede wpadal zachwyt nad
    wszystkim. Jak Ci sie podoba to afro to obowiazkowo lubisz grube spody? Odpowiada mi
    wyglad motocykli z tamtych lat ale akurat wole silniki 4-suwowe. I nie widze w tym
    absolutnie nic dziwnego.

    > !!! Przygłupy i programowi snobowie wszytkich wiosek ,cośta przyleźli do duzych
    miast z małych wsi -łaczta sie ...w snopki . Słome w peczkach łatwo siem sprzonta

    Czy Ty chociaz sam wiesz o co Ci chodzi? Czy to pisane po zakrapianej imprezie?

    Iguan

  • 18. Data: 2012-06-02 07:09:49
    Od: Mnich <t...@g...com>

    W dniu sobota, 2 czerwca 2012 05:15:55 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:

    miast z małych wsi -łaczta sie ...w snopki . Słome w peczkach łatwo siem sprzonta

    > Czy Ty chociaz sam wiesz o co Ci chodzi? Czy to pisane po zakrapianej imprezie?
    >
    > Iguan

    I po co karmisz trola?

    Pozdr
    Mnich