  • Data: 2012-01-26 20:40:09
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Jan 2012 21:24:58 +0100, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    .com...
    >Czy aby na pewno?

    nic nie jest na pewno.

    >Obecnie to państwo (a więc ja, ty, oni) płacą za studentów na
    >uczelniach. Co raz różnica, czy osoba sama za siebie płaci, czy państwo "rzuca"
    >srebrnikami?

    no dla tej osoby, to moze byc kolosalna. np. byc albo nie byc
    studentem.

    >Ale studiować będą tylko te osoby, które chcą osiągnąć coś w zysku, a nie "dla
    >papierka".

    niekoniecznie. moga isc na studia bo im rodzice kaza, a sami by
    chcieli w rockowym bandzie grac, bo ich rowiesnicy poszli, bo po
    prostu nie maja pomyslu na siebie i nie chca isc do nudnej pracy itp,
    itd.
    sama chec osiagniecia czegos w zyciu (bo chyba to chciales napisac) to
    stanowczo za malo, zeby studiowac. zycie studenta nie jest takie
    proste.

    >W liceum nie widać kto jest zdolny?

    w liceum to porownanie jest przeprowadzone wzgledem tylko tych
    uczacych sie w tym liceum. koles(ianka) jest najlepszy w tym liceum,
    idzie na studia i szybko sie moze okazac, ze wlecze sie w ogonie.
    poziom szkoly sredniej, nie jest wszedzie taki sam. <rs>