  • Data: 2012-01-27 11:55:00
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" 9...@4...com

    >A kimże Ty jesteś, aby mi rozkazywać? Sekretarzem KC KPZR? :)
    >[księdzem raczej nie jest; ksiądz by mi kazał zapłacić za modlitwę]

    : to nie byl rozkaz, tylko sugestia.
    : aaa, to ty, jestes ten, co mu sie PZPRowska mantra wlaczyla i juz
    : matki nim dzieci strasza. musieli ci niezle umysl sprac, ze taka
    : traume masz. ale to sie da leczyc. wazne zebys chcial. <rs>

    KPZR

    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=KP
    ZR&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest

    Komunistyczna Partia Związku Radzieckiego

    Czytasz niby to, co ja piszę, ale dociera do
    Ciebie to, co dyktuje Ci głos wewnętrzny.
    Ja ten głos podsłuchuję i wyprzedzając efekt,
    tak piszę, abyś wyszedł na durnia. :)

    Wiem, że nawiążesz do PZPR, więc piszę o KPZR, aby pokazać, że
    nie umiesz czytać. :) Wiem, że najpierw odpowiadasz, a dopiero
    później (jeśli w ogóle) czytasz to, co pisze ten, komu odpisujesz. :)

    A wiem, co zamierzasz napisać, bo czytam i myślę. :)
    I (trochę podobnie jak Ty) ,,słyszę'' głos wewnętrzny, który do Ciebie przemawia.
    Podobnie -- bo ja jednak opieram się na tym, co widzę, słyszę, czego dotykają moje
    ręce itd...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'