  • Data: 2012-01-27 10:04:50
    Temat: Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/01/2012 20:22, rs wrote:
    > On Thu, 26 Jan 2012 21:01:29 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > to nie byl rozkaz, tylko sugestia.
    > aaa, to ty, jestes ten, co mu sie PZPRowska mantra wlaczyla i juz
    > matki nim dzieci strasza. musieli ci niezle umysl sprac, ze taka
    > traume masz. ale to sie da leczyc. wazne zebys chcial.<rs>

    Nie rozmawiaj z nim. Eneuel ma styl wypowiedzi równie zawiły, co
    nazwisko, do tego jest zdaje się bezrobotnym, bo inaczej nie wyobrażam
    sobie skąd bierze czas na pisanie przydługich przemyśleń na temat życia,
    wszechświata i ludzkiej natury w odpowiedzi na pytanie o zasilacz.

    Żeby nie było, że nie ostrzegałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil