eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-04-26 20:43:54
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, April 26, 2012 1:04:56 PM UTC-4, Lukasz Kozicki wrote:

    > Daj spokój, zacznij po prostu używać "killfile" (cudzysłów, bo np.
    > filtry thunderbirda, choć dają podobną funkcjonalność, nie są jednak
    > prawdziwym killfile).

    To nie jest na jego mozliwosci.
    Juz kilka razy probowal, kilka razy obiecywal mendzie od makro, kilka razy
    przepraszal i ciagle mi odpisuje.
    On na tyle czuje ciernia w odbycie, ze nawet czasami w watkach w ktorych ja nie biore
    udzialu, to nie omieszka mnie wspomniec.
    Chyba calkiem niechcaco zrobilem mu "kuku na moniu".
    On byl pierwszym, ktorego wytresowalem jak "psa Pawlowa".
    Nie spodziewalem sie, ze tak latwo mi to pojdzie, ale matreial okazal sie z niego,
    bardziej podatny od innych.

    Slon
    Slon