eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-05-02 13:09:23
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > A to jest chyba nawet lepsze od tych twoich wyimaginowanych kochanek :)

    A to o nim był ten dowcip, o wujku Staszku Mistrzu ciętej riposty :)

    Dla przypomnienia:(długie)

    Poszedł mały Jasio do cyrku i tak się złożyło, że musiał usiąść w pierwszym
    rzędzie. Rozpoczął się występ i na arenę wychodzi Klaun Szyderca. Podchodzi
    do Jasia i pyta:
    - Jak masz na imię?
    - Jasiu.
    - A więc Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
    - Nie.
    - A czy ty jesteś tułowiem krowy?
    - Nie.
    - A więc Jasiu, ty jesteś dupa wołowa! HAHAHA!!! (zaśmiał się szyderczo
    Klaun Szyderca).
    Smutny Jasio wrócił do domu, opowiedział wszystko tacie, na co ten mu mówi:
    - Jasiu, jutro też pójdziesz do cyrku.
    - Ale jak to? Do cyrku? A Klaun Szyderca? Znowu będzie się śmiał.
    - Jasiu, nie możesz się tak poddać. Musisz jutro jeszcze raz iść do cyrku!
    Smutny Jasio poszedł do cyrku i pech chciał, że znów musiał usiąść w
    pierwszym rzędzie. Po rozpoczęciu występu znów na arenę wyszedł Klaun
    Szyderca i widząc Jasia podszedł do niego i mówi:
    - Widzę tutaj mojego przyjaciela Jasia! Proszę, powiedz mi, Jasiu, czy ty
    jesteś głową krowy?
    - Nie.
    - A czy ty jesteś tułowiem krowy?
    - Nie.
    - A więc Jasiu, ty jesteś dupa wołowa! HAHAHA!!! - znów zaśmiał się
    szyderczo Klaun Szyderca.
    Wszyscy ludzie w cyrku zaczęli się śmiać, a Jasio, któremu zrobiło się
    bardzo przykro wrócił do domu i powiedział o wszystkim tacie. Jego tata na
    to:
    - Jasiu, jutro jeszcze raz pójdziesz do cyrku!
    - Ale tato, ja nie chcę! Tam jest Klaun szyderca, on znowu się będzie śmiał!
    - Nie martw się, Jasiu, tym razem pójdzie z tobą Wujek Staszek Mistrz Ciętej
    Riposty.
    No i tak się stało. Następnego dnia poszli Jaś i Wujek Staszek Mistrz Ciętej
    Riposty do cyrku, usiedli w pierwszym rzędzie i czekają na występ Klauna
    Szydercy. Wychodzi więc Klaun Szyderca na arenę i zaczyna swój znany występ.
    Podchodzi do Jasia i pyta:
    - Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
    Na co Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty:
    - Spierdalaj.

    Bo(o)t manager