eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Śrubki w gaźniku - do czego służą?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2012-06-23 18:55:14
    Temat: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Wojny z aprlia RX125 ciąg dalszy... Okazało się, że pali około 12L/100km,
    poza tym świeca jest brudna i zaolejona a za motocyklem unosi się chmura
    spalin. W związku z tym pomyślałem, że warto by pokręcić ustawieniami
    gaźnika. Są dwie śrubki dostępne dla użytkownika bez wyciągania gaźnika na
    wierzch. Jedna to sterowanie wolnymi obrotami a druga? Podejrzewam, że
    odpowiada za skład mieszanki.Przeczytałem sobie ten artykuł:
    http://www.skuterowo.com/skuter-i-technika-gaznik/ i myślę, że mógłbym
    pokręcić drugą śrubką, żeby zubożyć mieszankę. Dobrze kombinuję? Ktoś
    mógłby mi napisać jak się do tego zabrać? Tzn jak kręcić, w która stronę
    itd. Czy silnik ma być zapalony, zgaszony, zimny czy ciepły itd. Gaźnik,
    który jest zamontowany do Dell'Orto VHSB 34 LD, a silnik to dobrze znany
    Rotax 122.

    Sorry za banalne pytania, ale od czegoś trzeba zacząć samodzielne
    grzebanie, a gaźnik do tej pory stanowił dla mnie wiedzę tajemną.


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 2. Data: 2012-06-23 19:16:37
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > Wojny z aprlia RX125 ciąg dalszy... Okazało się, że pali około 12L/100km,

    Duzo. Chociaz to 2T to we wszystko uwierze;)

    > poza tym świeca jest brudna i zaolejona a za motocyklem unosi się chmura
    > spalin.

    Swieca zaolejona czy z benzyny? Olej nie odparuje po 5 minutach, a benzyna
    tak.

    Nalezy tutaj okreslic czy jest to chmura czarna czy siwo-niebieska. Pierwsze
    to zbyt duzo paliwa, drugie to dozownik (jesli jest i jest uzywany) daje
    duzo za duzo oleju. Jesli dozownika nie ma a chmura jest siwa to sprawdz czy
    lejesz olej w odpowiedniej ilosci.

    > Są dwie śrubki dostępne dla użytkownika bez wyciągania gaźnika na
    > wierzch. Jedna to sterowanie wolnymi obrotami a druga?

    A druga to sklad mieszanki, ale ona nie powinna powodowac tak drastycznie
    wielkiego spalania przy zachowaniu w miare normalnej pracy silnika.

    Gugiel mowi, ze sruba od skladu mieszanki ma byc wykrecona o 1.5 obrotu.
    Sprawdz ile powinienes miec (serwisowka) a potem ile naprawde masz (wkrecasz
    i liczysz). Niewielka (powiedzmy do 0.5 obrotu) jest ok, jesli masz inaczej
    to rozbieraj i czysc gaznik, ustaw prawidlowy poziom paliwa (podejrzewam, ze
    jest skichany) i sprawdz czy dysze sa takie jak w serwisowce.

    Nie wiem czy w tym gazniku iglica jest regulowana, jesli jest to sprawdz czy
    jest nominalnie ustawiona.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 3. Data: 2012-06-23 19:24:07
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 23 Jun 2012 19:16:37 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    >> Wojny z aprlia RX125 ciąg dalszy... Okazało się, że pali około 12L/100km,
    >
    > Duzo. Chociaz to 2T to we wszystko uwierze;)

    Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.

    >
    >> poza tym świeca jest brudna i zaolejona a za motocyklem unosi się chmura
    >> spalin.
    >
    > Swieca zaolejona czy z benzyny? Olej nie odparuje po 5 minutach, a benzyna
    > tak.

    Moim zdaniem zaolejona, ale wyciągałem ją w zeszłym tygodniu jak mieliśmy
    problem z brakiem paliwa i wtedy motocykl był kilkanaście razy kopany bez
    efektu, więc mogła się przybrudzić.

    > Nalezy tutaj okreslic czy jest to chmura czarna czy siwo-niebieska. Pierwsze
    > to zbyt duzo paliwa, drugie to dozownik (jesli jest i jest uzywany) daje
    > duzo za duzo oleju. Jesli dozownika nie ma a chmura jest siwa to sprawdz czy
    > lejesz olej w odpowiedniej ilosci.

    Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie. Olej to
    pełny syntetyk valvoline. W DT nie śmierdzi i nie kopci ten sam olej.

    >> Są dwie śrubki dostępne dla użytkownika bez wyciągania gaźnika na
    >> wierzch. Jedna to sterowanie wolnymi obrotami a druga?
    >
    > A druga to sklad mieszanki, ale ona nie powinna powodowac tak drastycznie
    > wielkiego spalania przy zachowaniu w miare normalnej pracy silnika.

    Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok. Ale w sumie to
    nowy nabytek więc może powinien jeździć jeszcze lepiej ale nie ma z czym
    porównać.

    > Gugiel mowi, ze sruba od skladu mieszanki ma byc wykrecona o 1.5 obrotu.

    Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.

    > Sprawdz ile powinienes miec (serwisowka) a potem ile naprawde masz (wkrecasz
    > i liczysz). Niewielka (powiedzmy do 0.5 obrotu) jest ok, jesli masz inaczej
    > to rozbieraj i czysc gaznik, ustaw prawidlowy poziom paliwa (podejrzewam, ze
    > jest skichany) i sprawdz czy dysze sa takie jak w serwisowce.

    Z serwisówką krucho... Mam tylko instrukcje uzytkownika i to po włosku,
    oraz serwisówkę do silnika. Ale takiej ogólnej nie udało mi się nigdzie
    znaleźć ani kupić.

    > Nie wiem czy w tym gazniku iglica jest regulowana, jesli jest to sprawdz czy
    > jest nominalnie ustawiona.

    Wolałbym nie otwierać gaźnika, moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    śrubkami jeśli chodzi o gaźnik. Jak będzie trzeba to dam komuś do roboty
    ale myślałem, że może uda mi się samemu wyregulować


    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 4. Data: 2012-06-24 08:25:42
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 23 Cze, 19:24, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Sat, 23 Jun 2012 19:16:37 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    > > Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup
    > > dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > >> Wojny z aprlia RX125 ciąg dalszy... Okazało się, że pali około 12L/100km,
    >
    > > Duzo. Chociaz to 2T to we wszystko uwierze;)
    >
    > Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.
    >
    >
    >
    > >> poza tym świeca jest brudna i zaolejona a za motocyklem unosi się chmura
    > >> spalin.
    >
    > > Swieca zaolejona czy z benzyny? Olej nie odparuje po 5 minutach, a benzyna
    > > tak.
    >
    > Moim zdaniem zaolejona, ale wyciągałem ją w zeszłym tygodniu jak mieliśmy
    > problem z brakiem paliwa i wtedy motocykl był kilkanaście razy kopany bez
    > efektu, więc mogła się przybrudzić.
    >
    > > Nalezy tutaj okreslic czy jest to chmura czarna czy siwo-niebieska. Pierwsze
    > > to zbyt duzo paliwa, drugie to dozownik (jesli jest i jest uzywany) daje
    > > duzo za duzo oleju. Jesli dozownika nie ma a chmura jest siwa to sprawdz czy
    > > lejesz olej w odpowiedniej ilosci.
    >
    > Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie. Olej to
    > pełny syntetyk valvoline. W DT nie śmierdzi i nie kopci ten sam olej.
    >
    > >> Są dwie śrubki dostępne dla użytkownika bez wyciągania gaźnika na
    > >> wierzch. Jedna to sterowanie wolnymi obrotami a druga?
    >
    > > A druga to sklad mieszanki, ale ona nie powinna powodowac tak drastycznie
    > > wielkiego spalania przy zachowaniu w miare normalnej pracy silnika.
    >
    > Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    > zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok. Ale w sumie to
    > nowy nabytek więc może powinien jeździć jeszcze lepiej ale nie ma z czym
    > porównać.
    >
    > > Gugiel mowi, ze sruba od skladu mieszanki ma byc wykrecona o 1.5 obrotu.
    >
    > Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.
    >
    > > Sprawdz ile powinienes miec (serwisowka) a potem ile naprawde masz (wkrecasz
    > > i liczysz). Niewielka (powiedzmy do 0.5 obrotu) jest ok, jesli masz inaczej
    > > to rozbieraj i czysc gaznik, ustaw prawidlowy poziom paliwa (podejrzewam, ze
    > > jest skichany) i sprawdz czy dysze sa takie jak w serwisowce.
    >
    > Z serwisówką krucho... Mam tylko instrukcje uzytkownika i to po włosku,
    > oraz serwisówkę do silnika. Ale takiej ogólnej nie udało mi się nigdzie
    > znaleźć ani kupić.
    >
    > > Nie wiem czy w tym gazniku iglica jest regulowana, jesli jest to sprawdz czy
    > > jest nominalnie ustawiona.
    >
    > Wolałbym nie otwierać gaźnika, moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    > śrubkami jeśli chodzi o gaźnik. Jak będzie trzeba to dam komuś do roboty
    > ale myślałem, że może uda mi się samemu wyregulować
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125Rhttp://bikepics.com/members/piko/


    wkręcasz śrube regulacji do konca a później wykręcasz do momętu aż
    silnik przestanie przyspieszać wtedy zostawiasz, drugą srubką
    regulujesz wolne obroty i już gaźnik wyregulowany jednak ta regulacja
    reguluje mieszanke tylko na wolnych obrotach tzn do 1/8 otwarcia
    przepustnicy za mieszankę na wyższych obrotach odpowiada iglica w
    gaźniku i to ona oraz dysze w wiekszej mierze odpowiadaja za zuzycie
    paliwa zobacz jeszcze filtr powietrza czy nie jest nadmiernie
    zabrudzony

    --

    pozdr Beny


  • 5. Data: 2012-06-24 10:57:37
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 23 Jun 2012 23:25:42 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za benywariat
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > wkręcasz śrube regulacji do konca a później wykręcasz do momętu aż
    > silnik przestanie przyspieszać wtedy zostawiasz,

    Nie rozumiem... Jak to przestanie przyspieszac? Mam krecic srubka po
    trochu, odpalic i kawalek sie przejechac obserwujac reakcje na ruch
    rolgazu i w momencie gdy przestanie na niego reagowac to tak zostawic?

    > drugą srubką regulujesz wolne obroty i już gaźnik wyregulowany jednak ta regulacja
    > reguluje mieszanke tylko na wolnych obrotach tzn do 1/8 otwarcia
    > przepustnicy za mieszankę na wyższych obrotach odpowiada iglica w
    > gaźniku i to ona oraz dysze w wiekszej mierze odpowiadaja za zuzycie
    > paliwa

    Czyli koniec końców w przypadku gdy zużycie paliwa jest zwiększone to nie
    ma sensu kręcić tą śrubką?

    > zobacz jeszcze filtr powietrza czy nie jest nadmiernie
    > zabrudzony

    Filtr jest czysty.

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 6. Data: 2012-06-24 11:41:02
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 24 Cze, 10:57, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Sat, 23 Jun 2012 23:25:42 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za benywariat
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    > > wkręcasz śrube regulacji do konca a później wykręcasz do momętu aż
    > > silnik przestanie przyspieszać wtedy zostawiasz,
    >
    > Nie rozumiem... Jak to przestanie przyspieszac? Mam krecic srubka po
    > trochu, odpalic i kawalek sie przejechac obserwujac reakcje na ruch
    > rolgazu i w momencie gdy przestanie na niego reagowac to tak zostawic?
    >
    > > drugą srubką regulujesz wolne obroty i już gaźnik wyregulowany jednak ta
    regulacja
    > > reguluje mieszanke tylko na wolnych obrotach tzn do 1/8 otwarcia
    > > przepustnicy za mieszankę na wyższych obrotach odpowiada iglica w
    > > gaźniku i to ona oraz dysze w wiekszej mierze odpowiadaja za zuzycie
    > > paliwa
    >
    > Czyli koniec końców w przypadku gdy zużycie paliwa jest zwiększone to nie
    > ma sensu kręcić tą śrubką?
    >
    > > zobacz jeszcze filtr powietrza czy nie jest nadmiernie
    > > zabrudzony
    >
    > Filtr jest czysty.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125Rhttp://bikepics.com/members/piko/


    odpalasz moto chodzi na wolnych wkrecasz ja do oporu ta od mieszanki
    moze byc koniecznosc podniesienia troche wolnych ta druga bo bedzie
    gasł nastepnie wykrecasz srubke od mieszanki do momentu az obroty
    przestana rosnac , pozniej tylko ta druga regulujesz wolne obroty to
    wszystko to sie tyczy wolnych
    a z wyzszymi obrotami to iglica w gore bogatsza miesszanka w dol to
    ubozsza zobacz tak jak radzili inni na ktorym masz zabku ustawiona a
    na ktorym powinna byc

    --

    pozdr Beny


  • 7. Data: 2012-06-24 18:05:20
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.

    Z 2T to jest tak smiesznie, ze sporo zalezy od kierownika. Durna MZ'ta TS
    250/1 potrafila spalac w zaleznosci czy jechalem ja (~10l/100km) czy ojciec
    (~6l/100km).

    > Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie.

    Czyli w ogole ciagnie zbyt duzo paliwa. Na moje to poziom paliwa, albo ktos
    kombinowal z iglica.

    > Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    > zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok.

    Jesli swieca czarna to znaczy, ze dobrze ustawiony bedzie palil niewiele
    wiecej. Po prostu troche poprzestawiane.

    > Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.

    Nie moge teraz znalezc - to bylo jakies forum i dyskusja o tym gazniku, tak
    wiec niekoniecznie musi sie zgadzac z tym silnikiem.

    > Wolałbym nie otwierać gaźnika,

    Nic trudnego. To jest singiel do tego 2T - tego nie da sie bardzo popsuc;)

    > moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    > śrubkami jeśli chodzi o gaźnik.

    Ja mam taka filozofie (moze mylna), ze krecic powinno sie jedna srubka (ta
    od wolnych obrotow). Producent dobral parametry tak, zeby przy takich a nie
    innych ustawieniach powinno byc dobrze, a jesli jest zle to znaczy, ze cos
    gdzies jest nietak. Jesli trzeba mocno przestawic srubke od mieszanki, to
    znaczy ze gdzies jest syf, membrana zle dziala, poziom paliwa jest zly,
    iglica jest w zlym polozeniu, albo milion innych powodow.

    Oczywiscie sa wyjatki od reguly, niektore moto byly ustawiane tak, aby np.
    mogly spelniac normy emisji i wtedy przestawienie jest uzasadnione.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 8. Data: 2012-06-24 18:46:08
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 24 Cze, 18:05, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    >
    > > Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.
    >
    > Z 2T to jest tak smiesznie, ze sporo zalezy od kierownika. Durna MZ'ta TS
    > 250/1 potrafila spalac w zaleznosci czy jechalem ja (~10l/100km) czy ojciec
    > (~6l/100km).
    >
    > > Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie.
    >
    > Czyli w ogole ciagnie zbyt duzo paliwa. Na moje to poziom paliwa, albo ktos
    > kombinowal z iglica.
    >
    > > Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    > > zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok.
    >
    > Jesli swieca czarna to znaczy, ze dobrze ustawiony bedzie palil niewiele
    > wiecej. Po prostu troche poprzestawiane.
    >
    > > Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.
    >
    > Nie moge teraz znalezc - to bylo jakies forum i dyskusja o tym gazniku, tak
    > wiec niekoniecznie musi sie zgadzac z tym silnikiem.
    >
    > > Wolałbym nie otwierać gaźnika,
    >
    > Nic trudnego. To jest singiel do tego 2T - tego nie da sie bardzo popsuc;)
    >
    > > moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    > > śrubkami jeśli chodzi o gaźnik.
    >
    > Ja mam taka filozofie (moze mylna), ze krecic powinno sie jedna srubka (ta
    > od wolnych obrotow). Producent dobral parametry tak, zeby przy takich a nie
    > innych ustawieniach powinno byc dobrze, a jesli jest zle to znaczy, ze cos
    > gdzies jest nietak. Jesli trzeba mocno przestawic srubke od mieszanki, to
    > znaczy ze gdzies jest syf, membrana zle dziala, poziom paliwa jest zly,
    > iglica jest w zlym polozeniu, albo milion innych powodow.
    >
    > Oczywiscie sa wyjatki od reguly, niektore moto byly ustawiane tak, aby np.
    > mogly spelniac normy emisji i wtedy przestawienie jest uzasadnione.
    >
    > --
    > pzdr:
    > Ivam
    >
    > scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

    hmm powiem tak kazdy gaznik jest inny takm jak i silnik wiec po to
    jest regulacja zeby dostosowac ja do konkretnego silnika jak by mial
    jeszce swiece colortune to moze zobaczyc wizulanie jak to wyglada ze
    nastawy fabryczne sobie a rzeczywistosc sobie

    --

    pozdr Beny


  • 9. Data: 2012-06-24 18:54:03
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "benywariat" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4ae6575e-ab94-4086-b993-da774c7860cf@a8
    g2000vbk.googlegroups.com...
    > hmm powiem tak kazdy gaznik jest inny takm jak i silnik wiec po to
    > jest regulacja zeby dostosowac ja do konkretnego silnika jak by mial

    Tak. O 1/8 czy 1/4 obrotu, a nie regulacja jak w romecie czy wsk (od oporu
    do oporu).

    A gaznik ma wieksza regulacje bo pasuje do bardzo wielu silnikow, ale wtedy
    ma:
    - inne dysze
    - inny poziom paliwa
    - inna iglice

    > jeszce swiece colortune to moze zobaczyc wizulanie jak to wyglada ze
    > nastawy fabryczne sobie a rzeczywistosc sobie

    Przereklamowany bajer. Nie wszedzie sie zmiesci lusterko, a nieraz nie widac
    swiecy w ogole. Poza tym dosc drogo i na jednego singla sie nie oplaca. Duzo
    lepiej jest ustawic na fabryke (na 100% odpali i na 90% silnik bedzie niezle
    pracowal) pojezdzic i zobaczyc na kolor swiecy.


    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


  • 10. Data: 2012-06-24 19:11:26
    Temat: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 24 Cze, 18:54, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "benywariat"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:4ae6575e-ab94-4086-b993-da774c786...@a8
    g2000vbk.googlegroups.com...
    >
    > > hmm powiem tak kazdy gaznik jest inny takm jak i silnik wiec po to
    > > jest regulacja zeby dostosowac ja do konkretnego silnika jak by mial
    >
    > Tak. O 1/8 czy 1/4 obrotu, a nie regulacja jak w romecie czy wsk (od oporu
    > do oporu).
    >
    > A gaznik ma wieksza regulacje bo pasuje do bardzo wielu silnikow, ale wtedy
    > ma:
    > - inne dysze
    > - inny poziom paliwa
    > - inna iglice
    >
    > > jeszce swiece colortune to moze zobaczyc wizulanie jak to wyglada ze
    > > nastawy fabryczne sobie a rzeczywistosc sobie
    >
    > Przereklamowany bajer. Nie wszedzie sie zmiesci lusterko, a nieraz nie widac
    > swiecy w ogole. Poza tym dosc drogo i na jednego singla sie nie oplaca. Duzo
    > lepiej jest ustawic na fabryke (na 100% odpali i na 90% silnik bedzie niezle
    > pracowal) pojezdzic i zobaczyc na kolor swiecy.
    >
    > --
    > pzdr:
    > Ivam
    >
    > scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


    z ta jazda i kolorem masz racje ja zawsze po kolortune i tak sprawdzam
    kolor swiec po klikukilometrowej przebiezce ale jezeli jest mozliwosc
    idealnego zestrojenia silnika z gaznikiem to ja bym skorzystal
    przynajnie dlatego ze nie jest to wcale trudne

    --

    pozdr Beny

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: