eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚrubki w gaźniku - do czego służą?Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!p27g2000vbl.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    From: benywariat <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Date: Sun, 24 Jun 2012 02:41:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 47
    Message-ID: <3...@p...googlegroups.com>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <js4tmh$lr5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <c...@n...googlegroups.com>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 87.101.40.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1340530863 11670 127.0.0.1 (24 Jun 2012 09:41:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 09:41:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p27g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=87.101.40.9;
    posting-account=a6TzPwoAAAAuhNKpe8untkqOCD1f68S1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 cache.piekary.net:8080 (squid/2.7.STABLE9)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20100101
    Firefox/14.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656176
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Cze, 10:57, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Sat, 23 Jun 2012 23:25:42 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za benywariat
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    > > wkręcasz śrube regulacji do konca a później wykręcasz do momętu aż
    > > silnik przestanie przyspieszać wtedy zostawiasz,
    >
    > Nie rozumiem... Jak to przestanie przyspieszac? Mam krecic srubka po
    > trochu, odpalic i kawalek sie przejechac obserwujac reakcje na ruch
    > rolgazu i w momencie gdy przestanie na niego reagowac to tak zostawic?
    >
    > > drugą srubką regulujesz wolne obroty i już gaźnik wyregulowany jednak ta
    regulacja
    > > reguluje mieszanke tylko na wolnych obrotach tzn do 1/8 otwarcia
    > > przepustnicy za mieszankę na wyższych obrotach odpowiada iglica w
    > > gaźniku i to ona oraz dysze w wiekszej mierze odpowiadaja za zuzycie
    > > paliwa
    >
    > Czyli koniec końców w przypadku gdy zużycie paliwa jest zwiększone to nie
    > ma sensu kręcić tą śrubką?
    >
    > > zobacz jeszcze filtr powietrza czy nie jest nadmiernie
    > > zabrudzony
    >
    > Filtr jest czysty.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125Rhttp://bikepics.com/members/piko/


    odpalasz moto chodzi na wolnych wkrecasz ja do oporu ta od mieszanki
    moze byc koniecznosc podniesienia troche wolnych ta druga bo bedzie
    gasł nastepnie wykrecasz srubke od mieszanki do momentu az obroty
    przestana rosnac , pozniej tylko ta druga regulujesz wolne obroty to
    wszystko to sie tyczy wolnych
    a z wyzszymi obrotami to iglica w gore bogatsza miesszanka w dol to
    ubozsza zobacz tak jak radzili inni na ktorym masz zabku ustawiona a
    na ktorym powinna byc

    --

    pozdr Beny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: