eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚrubki w gaźniku - do czego służą?Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!n16g2000vbn.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    From: benywariat <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Date: Sat, 23 Jun 2012 23:25:42 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 106
    Message-ID: <c...@n...googlegroups.com>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <js4tmh$lr5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    NNTP-Posting-Host: 87.101.32.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1340519556 26320 127.0.0.1 (24 Jun 2012 06:32:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 06:32:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n16g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=87.101.32.9;
    posting-account=a6TzPwoAAAAuhNKpe8untkqOCD1f68S1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 cache.piekary.net:8080 (squid/2.7.STABLE9)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20100101
    Firefox/14.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656166
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Cze, 19:24, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Dnia (Sat, 23 Jun 2012 19:16:37 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    > > Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup
    > > dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
    > >> Wojny z aprlia RX125 ciąg dalszy... Okazało się, że pali około 12L/100km,
    >
    > > Duzo. Chociaz to 2T to we wszystko uwierze;)
    >
    > Moja DT125 na tej samej trasie spliła połowę mniej paliwa.
    >
    >
    >
    > >> poza tym świeca jest brudna i zaolejona a za motocyklem unosi się chmura
    > >> spalin.
    >
    > > Swieca zaolejona czy z benzyny? Olej nie odparuje po 5 minutach, a benzyna
    > > tak.
    >
    > Moim zdaniem zaolejona, ale wyciągałem ją w zeszłym tygodniu jak mieliśmy
    > problem z brakiem paliwa i wtedy motocykl był kilkanaście razy kopany bez
    > efektu, więc mogła się przybrudzić.
    >
    > > Nalezy tutaj okreslic czy jest to chmura czarna czy siwo-niebieska. Pierwsze
    > > to zbyt duzo paliwa, drugie to dozownik (jesli jest i jest uzywany) daje
    > > duzo za duzo oleju. Jesli dozownika nie ma a chmura jest siwa to sprawdz czy
    > > lejesz olej w odpowiedniej ilosci.
    >
    > Chrura jest siwo niebieska. Mieszanka 1:45 robiona własnoręcznie. Olej to
    > pełny syntetyk valvoline. W DT nie śmierdzi i nie kopci ten sam olej.
    >
    > >> Są dwie śrubki dostępne dla użytkownika bez wyciągania gaźnika na
    > >> wierzch. Jedna to sterowanie wolnymi obrotami a druga?
    >
    > > A druga to sklad mieszanki, ale ona nie powinna powodowac tak drastycznie
    > > wielkiego spalania przy zachowaniu w miare normalnej pracy silnika.
    >
    > Jak na mój gust to silnik chodzi dobrze, ma moc dobrze się zbiera, nie
    > zamula w żadnym przedziale obrotów. Tylko pali jak smok. Ale w sumie to
    > nowy nabytek więc może powinien jeździć jeszcze lepiej ale nie ma z czym
    > porównać.
    >
    > > Gugiel mowi, ze sruba od skladu mieszanki ma byc wykrecona o 1.5 obrotu.
    >
    > Podzielisz się linkiem, ja nie mogłem znaleźć takich informacji.
    >
    > > Sprawdz ile powinienes miec (serwisowka) a potem ile naprawde masz (wkrecasz
    > > i liczysz). Niewielka (powiedzmy do 0.5 obrotu) jest ok, jesli masz inaczej
    > > to rozbieraj i czysc gaznik, ustaw prawidlowy poziom paliwa (podejrzewam, ze
    > > jest skichany) i sprawdz czy dysze sa takie jak w serwisowce.
    >
    > Z serwisówką krucho... Mam tylko instrukcje uzytkownika i to po włosku,
    > oraz serwisówkę do silnika. Ale takiej ogólnej nie udało mi się nigdzie
    > znaleźć ani kupić.
    >
    > > Nie wiem czy w tym gazniku iglica jest regulowana, jesli jest to sprawdz czy
    > > jest nominalnie ustawiona.
    >
    > Wolałbym nie otwierać gaźnika, moja wiedza kończy się na kręceniu tymi
    > śrubkami jeśli chodzi o gaźnik. Jak będzie trzeba to dam komuś do roboty
    > ale myślałem, że może uda mi się samemu wyregulować
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Klimek
    > Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125Rhttp://bikepics.com/members/piko/


    wkręcasz śrube regulacji do konca a później wykręcasz do momętu aż
    silnik przestanie przyspieszać wtedy zostawiasz, drugą srubką
    regulujesz wolne obroty i już gaźnik wyregulowany jednak ta regulacja
    reguluje mieszanke tylko na wolnych obrotach tzn do 1/8 otwarcia
    przepustnicy za mieszankę na wyższych obrotach odpowiada iglica w
    gaźniku i to ona oraz dysze w wiekszej mierze odpowiadaja za zuzycie
    paliwa zobacz jeszcze filtr powietrza czy nie jest nadmiernie
    zabrudzony

    --

    pozdr Beny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: