eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleŚrubki w gaźniku - do czego służą?Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !postnews.google.com!x21g2000vbc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: benywariat <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Śrubki w gaźniku - do czego służą?
    Date: Sun, 24 Jun 2012 10:11:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 45
    Message-ID: <e...@x...googlegroups.com>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <js4tmh$lr5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <js7ds9$a23$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@a...googlegroups.com>
    <js7gnd$e4r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.101.40.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1340558010 27770 127.0.0.1 (24 Jun 2012 17:13:30 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Jun 2012 17:13:30 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: x21g2000vbc.googlegroups.com; posting-host=87.101.40.9;
    posting-account=a6TzPwoAAAAuhNKpe8untkqOCD1f68S1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 cache.piekary.net:8080 (squid/2.7.STABLE9)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20100101
    Firefox/14.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:656195
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Cze, 18:54, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "benywariat"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:4ae6575e-ab94-4086-b993-da774c786...@a8
    g2000vbk.googlegroups.com...
    >
    > > hmm powiem tak kazdy gaznik jest inny takm jak i silnik wiec po to
    > > jest regulacja zeby dostosowac ja do konkretnego silnika jak by mial
    >
    > Tak. O 1/8 czy 1/4 obrotu, a nie regulacja jak w romecie czy wsk (od oporu
    > do oporu).
    >
    > A gaznik ma wieksza regulacje bo pasuje do bardzo wielu silnikow, ale wtedy
    > ma:
    > - inne dysze
    > - inny poziom paliwa
    > - inna iglice
    >
    > > jeszce swiece colortune to moze zobaczyc wizulanie jak to wyglada ze
    > > nastawy fabryczne sobie a rzeczywistosc sobie
    >
    > Przereklamowany bajer. Nie wszedzie sie zmiesci lusterko, a nieraz nie widac
    > swiecy w ogole. Poza tym dosc drogo i na jednego singla sie nie oplaca. Duzo
    > lepiej jest ustawic na fabryke (na 100% odpali i na 90% silnik bedzie niezle
    > pracowal) pojezdzic i zobaczyc na kolor swiecy.
    >
    > --
    > pzdr:
    > Ivam
    >
    > scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo


    z ta jazda i kolorem masz racje ja zawsze po kolortune i tak sprawdzam
    kolor swiec po klikukilometrowej przebiezce ale jezeli jest mozliwosc
    idealnego zestrojenia silnika z gaznikiem to ja bym skorzystal
    przynajnie dlatego ze nie jest to wcale trudne

    --

    pozdr Beny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: