  • 11. Data: 2011-04-20 22:13:25
    Temat: Re: Sraczka wątkowa.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 5:49 pm, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > No ale nie w tym le y problem. Kol. Troll, jest z tych przyzwoitych,
    > daj cy atwo si ignorowa , co czyni .

    Bardzo dobrze to zauwazyles.
    Nawet kiedy zmieniam nicka, to uprzedzam o odsiwrzeniu KF.
    Okazywalo sie, ze nawet to im przeszkadzalo i byl powod do
    obszczekania.

    > Problem jest z reszt , co niby
    > jest wi cie oburzona, a na jego ka de ,,A'' musz odpowiedzie swoje
    > ,,B''. Masochistyczne s te chomiki czy co? Kill them all?

    Dokladnie.
    Tez wiele razy zwracalem na to uwage.
    Te chomiki szukaja pokarmu a ja im go podaje, zeby z glodu nie
    zdechly.
    Przy okazji mam dobra zabawe i tak zwana odskocznie od pracy przy
    zdjeciach.
    Wyszomirskie niech sobie szczekaja a karawana i tak bedzie szla dalej.

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-04-20 22:28:20
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > No ale nie w tym leży problem.Kol. Troll, jest z tych przyzwoitych,
    > dający łatwo się ignorować, co czynię.

    Jako ty.

    > Problem jest z resztą, co niby
    > jest święcie oburzona,

    Problemem twoim bo dostrzegasz, że nie jesteś w stanie myśleć za
    resztę.

    > a na jego każde ,,A'' musz odpowiedzieć swoje
    > ,,B''.

    Widocznie "A" ich inspiruje:)

    > Masochistyczne są te chomiki czy co?

    Znowu twoja ocena czyjegoś postrzegania.
    Myślę, że Zygmunt, czy jak mu tam, świetnie wyczuwa swoich rozmówców.
    Nie jest jakiś szczególnie rozgarnięty, dla ciebie pewnie nawet
    zupełnie, ale o dziwo na tle grupy odstaje. A że sobie co chwila
    pierdnie, no cóż;)

    marek

  • 13. Data: 2011-04-20 22:31:19
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Problemem twoim bo dostrzegasz, że nie jesteś w stanie myśleć za
    > resztę.

    oczywiście miało być "nie dostrzegasz":)

  • 14. Data: 2011-04-20 22:38:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 6:28 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Jako ty.

    > Problemem twoim bo dostrzegasz, że nie jesteś w stanie myśleć za
    > resztę.

    > Widocznie "A" ich inspiruje:)

    Ja wiem o tym, ty wiesz o tym ale reszta chomkow nie wie.
    Oni dzialaj an zasadzie psow Pawlowa.
    Dobrze sie spisuja na kazde moje "A".
    Tego nie zmienisz i nie uswiadomisz im tego.
    Zbyt duza ich sfora, zeby dzialali logicznie.
    Beda sie tylko wzajemnie pocieszac i wspolnie podszczekiwac, bo tylko
    na tyle ich stac.

> [...]
    > Nie jest jakiś szczególnie rozgarnięty, dla ciebie pewnie nawet
    > zupełnie, ale o dziwo na tle grupy odstaje. A że sobie co chwila

    Widze przyjacielu, ze wyczuwasz bluesa.
    Tylko po co sie narazasz chomikom?
    Ja sobie doskonale dam rade sam z tymi "ludzmi z dobrym gustem".

  • 15. Data: 2011-04-20 22:39:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-20 23:23, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Hehehe.
    > Przeceniasz KF i tutejszych "ludzi z dobrym gustem".
    > Ostatnio nawet nowego watku nie potrafia napisac, bez wywolywania mnie
    > - tak im stanalem cierniem w ich dupach.
    > I tak wlasnie mialo byc, zeby to poczuli.

    Tani megaloman, chciałby :)
    Niestety, nikomu cierniem nie stanąłeś. Za cienki jesteś, za głupi po
    prostu. Żeby się przejmować, trzeba cokolwiek znaczyć. Szczekasz sobie,
    były alkoholiku, a raczej bzyczysz jak żałosna mucha, która swoje musi
    oblatać, ale za głupia jest, by zrazu trafić w lufcik. Udajesz wesołka,
    bo przyszła starość, kryzys, dolar, sprawiający kiedyś, że każdy klękał,
    dziś znaczący tyle co paczka chusteczek. A do tego niestety wiesz, że
    robisz wiochę dla wiochy liczoną w kilogniotach. Wiochę, którą cieszą
    się tylko wyjątkowo silnie pozbawieni gustu tandeciarze.

    Jakbyś był np. prezesem partii na P., to cierniem stanąłbyś. Jako zły
    człowiek dążący do skłócania głupich, ale jednak ludzi, mas ludzi. Ta
    sama mentalność, a pewnie i aparycja. A ty, co se możesz? Popajacować
    trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)

    Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.
    Otóż potrafię, ale nigdy takiego nie używałem. Z dwóch powodów: pierwszy
    - wciąż wiedza, jak zachowują się idioci, przydaje się w życiu, bo
    czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)

    Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    --
    pozdrawia Adam
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/

  • 16. Data: 2011-04-20 22:56:38
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Widze przyjacielu, ze wyczuwasz bluesa.
    > Tylko po co sie narazasz chomikom?
    > Ja sobie doskonale dam rade sam z tymi "ludzmi z dobrym gustem".

    Wiesz. Ja jestem humanistą. Dopóki nikt mnie nie kocha dopóty jestem
    bezpieczny.

    marek

  • 17. Data: 2011-04-20 23:10:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 6:39 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tani megaloman, chciałby :)
    > Niestety, nikomu cierniem nie stanąłeś.

    Hehehe.I kto to pisze?
    Przeciez to wlasnie ty napisales, ze staje ci cierniem w dupie.
    Mam ci odnalezc, to co sam pisales?

    > Za cienki jesteś, za głupi po
    > prostu. Żeby się przejmować, trzeba cokolwiek znaczyć.

    Jakim glupim trzeba wiec byc, zeby ciagle odpisywac na posty cienkiego
    i za glupiego trola?

    > Szczekasz sobie,
    > były alkoholiku, a raczej bzyczysz jak żałosna mucha, która swoje musi
    > oblatać, ale za głupia jest, by zrazu trafić w lufcik.

    Ja wiem, ze polskim alkoholikom trudno sobie wyobarzic, iz ja w zyciu
    nie bylem nawet pijany a ostatni raz pilem napoj alkoholowy 35 lat
    temu.

    > Udajesz wesołka,
    > bo przyszła starość, kryzys, dolar, sprawiający kiedyś, że każdy klękał,
    > dziś znaczący tyle co paczka chusteczek.

    Zawsze bylem wesolkiem i nie mam mentalnosci narzekajacych ciagle
    polaczkow.

    > A do tego niestety wiesz, że
    > robisz wiochę dla wiochy liczoną w kilogniotach.

    I co w tym zlego, ze wiem iz robie wioche dla wiochy?
    Co w tym zlego, ze wiocha zamawia u mnie uslugi?
    Mylisz sie tylko, ze w kilo, bo jest ich w giga.

    > Wiochę, którą cieszą
    > się tylko wyjątkowo silnie pozbawieni gustu tandeciarze.

    Zabron tandeciarzom cieszyc sie z gniotow i zabron wykonywac dla nich
    takie gnioty.
    Zacznij im robic swoje artystyczne arcydziela, to bedzie wiecej
    narzekan na podobnych tobie fotografow.

    > Jakbyś był np. prezesem partii na P., to cierniem stanąłbyś.

    Jakbys mial pizde tam gdzie jest normalnie, to bys byl Jasia a nie
    Jaknko.
    Ty jednak masz ja tam, gdzie normalnie znajduja sie usta.

> [...]
    > sama mentalność, a pewnie i aparycja. A ty, co se możesz? Popajacować
    > trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)

    Jako dobry czlowiek dazacy do pojednania "ludzi z dobrym gustem", ale
    jednak ludzi, to marnie ci to wychodzi.

    > Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    > przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.

    A kto cie oszukal, ze ja rzekomo tak kiedykolwiek pisalem o tobie i
    twoim nieumiejetnym stosowaniu KF?

> [...]
    > czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    > wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)

    Czyli dokladnie tak jak ja, nie stosujesz KF z tych samych powodow.
    Ilez to razy powtarzalem, ze KF, to metoda strusia - ten kto go
    stosuje, to sam wklada swoja glowe w piasek a odwlok zostawia
    wystawiony na kopniaki.

    > Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    Powiedz mi jaka logike stosujesz, ze pijaczek musi sie zlamac aby sie
    napic, bo jak dla mnie, to zlamanie pijaczka powinno zaowocowac
    zaprzestaniem picia.
    Pijaczkom trudno uwierzyc, ze mozna sie swietnie czuc bez picia
    alkoholu ale zapewniam, ze tak jest.

  • 18. Data: 2011-04-20 23:19:49
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 20, 6:56 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Wiesz. Ja jestem humanistą. Dopóki nikt mnie nie kocha dopóty jestem
    > bezpieczny.

    Tez tak uwazam, ale co moge poradzic, ze tak do mnie zapalano miloscia
    na tej grupie?
    Dobrze wiec, ze dosc spory dsytans mnie dzieli od tej dziczy.

  • 19. Data: 2011-04-21 06:54:10
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > - tak im stanalem cierniem w ich dupach.
    > I tak wlasnie mialo byc, zeby to poczuli.

    Po co wywlekasz??

  • 20. Data: 2011-04-21 07:32:03
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):