  • 1. Data: 2011-04-17 20:05:36
    Temat: Targi Foto w Łodzi
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    kto był?
    jak wrazenia?

    mi sie chcialo śmiac z nikona ze punkt servisowy otworzył ;)
    w swietle tego jak na codzien traktują klientów to bardzo smieszne bylo :/

  • 2. Data: 2011-04-17 20:46:41
    Temat: Re: Targi Foto w Łodzi
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 22:05:36 +0200, KiloSierra napisał(a):

    > kto był?
    > jak wrazenia?

    Niestety nie byłem, ale być może zainteresuje Cię taki filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=KP_4Q2x8O_Q
    Oczywiście, jeśli o tą samą imprezę Ci chodziło ;)

    --
    Krasnal...

  • 3. Data: 2011-04-17 20:51:26
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2011-04-17 22:05, KiloSierra pisze:
    > kto był?
    > jak wrazenia?
    >
    > mi sie chcialo śmiac z nikona ze punkt servisowy otworzył ;)
    > w swietle tego jak na codzien traktują klientów to bardzo smieszne bylo :/

    Byłem dwa dni, było tłoczno.
    Kupiłem statyw po promocyjnej cenie.
    Dużo imprez towarzyszących.
    Uważam, że udana impreza.
    A pomysł Nikona świadczy, że starają się odrobić wpadkę w świadomości
    klientów. Cały czas stała kolejka do bezpłatnego sprawdzenia body,
    łącznie z czyszczeniem i konsultacjami :)