    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sraczka wątkowa.
    Date: Wed, 20 Apr 2011 16:10:32 -0700 (PDT)

    On Apr 20, 6:39 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tani megaloman, chciałby :)
    > Niestety, nikomu cierniem nie stanąłeś.

    Hehehe.I kto to pisze?
    Przeciez to wlasnie ty napisales, ze staje ci cierniem w dupie.
    Mam ci odnalezc, to co sam pisales?

    > Za cienki jesteś, za głupi po
    > prostu. Żeby się przejmować, trzeba cokolwiek znaczyć.

    Jakim glupim trzeba wiec byc, zeby ciagle odpisywac na posty cienkiego
    i za glupiego trola?

    > Szczekasz sobie,
    > były alkoholiku, a raczej bzyczysz jak żałosna mucha, która swoje musi
    > oblatać, ale za głupia jest, by zrazu trafić w lufcik.

    Ja wiem, ze polskim alkoholikom trudno sobie wyobarzic, iz ja w zyciu
    nie bylem nawet pijany a ostatni raz pilem napoj alkoholowy 35 lat
    temu.

    > Udajesz wesołka,
    > bo przyszła starość, kryzys, dolar, sprawiający kiedyś, że każdy klękał,
    > dziś znaczący tyle co paczka chusteczek.

    Zawsze bylem wesolkiem i nie mam mentalnosci narzekajacych ciagle
    polaczkow.

    > A do tego niestety wiesz, że
    > robisz wiochę dla wiochy liczoną w kilogniotach.

    I co w tym zlego, ze wiem iz robie wioche dla wiochy?
    Co w tym zlego, ze wiocha zamawia u mnie uslugi?
    Mylisz sie tylko, ze w kilo, bo jest ich w giga.

    > Wiochę, którą cieszą
    > się tylko wyjątkowo silnie pozbawieni gustu tandeciarze.

    Zabron tandeciarzom cieszyc sie z gniotow i zabron wykonywac dla nich
    takie gnioty.
    Zacznij im robic swoje artystyczne arcydziela, to bedzie wiecej
    narzekan na podobnych tobie fotografow.

    > Jakbyś był np. prezesem partii na P., to cierniem stanąłbyś.

    Jakbys mial pizde tam gdzie jest normalnie, to bys byl Jasia a nie
    Jaknko.
    Ty jednak masz ja tam, gdzie normalnie znajduja sie usta.

    > Jako zły
    > człowiek dążący do skłócania głupich, ale jednak ludzi, mas ludzi. Ta
    > sama mentalność, a pewnie i aparycja. A ty, co se możesz? Popajacować
    > trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)

    Jako dobry czlowiek dazacy do pojednania "ludzi z dobrym gustem", ale
    jednak ludzi, to marnie ci to wychodzi.

    > Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    > przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.

    A kto cie oszukal, ze ja rzekomo tak kiedykolwiek pisalem o tobie i
    twoim nieumiejetnym stosowaniu KF?

    > Otóż potrafię, ale nigdy takiego nie używałem. Z dwóch powodów: pierwszy
    > - wciąż wiedza, jak zachowują się idioci, przydaje się w życiu, bo
    > czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    > wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)

    Czyli dokladnie tak jak ja, nie stosujesz KF z tych samych powodow.
    Ilez to razy powtarzalem, ze KF, to metoda strusia - ten kto go
    stosuje, to sam wklada swoja glowe w piasek a odwlok zostawia
    wystawiony na kopniaki.

    > Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    Powiedz mi jaka logike stosujesz, ze pijaczek musi sie zlamac aby sie
    napic, bo jak dla mnie, to zlamanie pijaczka powinno zaowocowac
    zaprzestaniem picia.
    Pijaczkom trudno uwierzyc, ze mozna sie swietnie czuc bez picia
    alkoholu ale zapewniam, ze tak jest.

    > pozdrawia Adam

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/