    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sraczka wątkowa.
    Date: Thu, 21 Apr 2011 00:39:19 +0200

    W dniu 2011-04-20 23:23, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Hehehe.
    > Przeceniasz KF i tutejszych "ludzi z dobrym gustem".
    > Ostatnio nawet nowego watku nie potrafia napisac, bez wywolywania mnie
    > - tak im stanalem cierniem w ich dupach.
    > I tak wlasnie mialo byc, zeby to poczuli.

    Tani megaloman, chciałby :)
    Niestety, nikomu cierniem nie stanąłeś. Za cienki jesteś, za głupi po
    prostu. Żeby się przejmować, trzeba cokolwiek znaczyć. Szczekasz sobie,
    były alkoholiku, a raczej bzyczysz jak żałosna mucha, która swoje musi
    oblatać, ale za głupia jest, by zrazu trafić w lufcik. Udajesz wesołka,
    bo przyszła starość, kryzys, dolar, sprawiający kiedyś, że każdy klękał,
    dziś znaczący tyle co paczka chusteczek. A do tego niestety wiesz, że
    robisz wiochę dla wiochy liczoną w kilogniotach. Wiochę, którą cieszą
    się tylko wyjątkowo silnie pozbawieni gustu tandeciarze.

    Jakbyś był np. prezesem partii na P., to cierniem stanąłbyś. Jako zły
    człowiek dążący do skłócania głupich, ale jednak ludzi, mas ludzi. Ta
    sama mentalność, a pewnie i aparycja. A ty, co se możesz? Popajacować
    trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)

    Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.
    Otóż potrafię, ale nigdy takiego nie używałem. Z dwóch powodów: pierwszy
    - wciąż wiedza, jak zachowują się idioci, przydaje się w życiu, bo
    czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)

    Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    --
    pozdrawia Adam
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/