    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sraczka wątkowa.
    Date: Wed, 20 Apr 2011 15:38:26 -0700 (PDT)

    On Apr 20, 6:28 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Jako ty.

    > Problemem twoim bo dostrzegasz, że nie jesteś w stanie myśleć za
    > resztę.

    > Widocznie "A" ich inspiruje:)

    Ja wiem o tym, ty wiesz o tym ale reszta chomkow nie wie.
    Oni dzialaj an zasadzie psow Pawlowa.
    Dobrze sie spisuja na kazde moje "A".
    Tego nie zmienisz i nie uswiadomisz im tego.
    Zbyt duza ich sfora, zeby dzialali logicznie.
    Beda sie tylko wzajemnie pocieszac i wspolnie podszczekiwac, bo tylko
    na tyle ich stac.

    > Znowu twoja ocena czyjegoś postrzegania.
    > Myślę, że Zygmunt, czy jak mu tam, świetnie wyczuwa swoich rozmówców.
    > Nie jest jakiś szczególnie rozgarnięty, dla ciebie pewnie nawet
    > zupełnie, ale o dziwo na tle grupy odstaje. A że sobie co chwila
    > pierdnie, no cóż;)

    Widze przyjacielu, ze wyczuwasz bluesa.
    Tylko po co sie narazasz chomikom?
    Ja sobie doskonale dam rade sam z tymi "ludzmi z dobrym gustem".

    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/