  • Data: 2011-10-26 10:43:19
    Temat: Re: Sprzęt !!! :-)
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.10.2011 12:32, Marek Wyszomirski wrote:

    > Nie do końca jasno się wypowiedziałeś.
    > Po pierwsze - piszesz o Pentaxie czy o Nikonach?
    > Po drugie - jakie funkcjonalności masz na myśli?

    Ogólnie mówię. Jak popatrzysz na D7000 to sporo rzeczy przeniesiono z
    profi serii:

    dwie karty
    czas synchronizacji z lampą 1/250
    możliwość ustawień własnych U1 i U2.
    Nowa matryca pomiaru światła też była opracowywana dla wyższych body
    (ponad 2000 pól pomiarowych, wspomaganie AF w trybie AF 3D)

    Jest sporo takich drobiazgów, które najpierw funkcjonowały we flagowych
    aparatach, teraz schodzą niżej. To jak z F1, część rozwiązań przechodzi
    do zwykłych samochodów.

    --
    http://szumofob.eu