    From: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzęt !!! :-)
    Date: Wed, 19 Oct 2011 19:46:25 +0200

    W dniu 2011-10-19 13:06, Andrzej Libiszewski pisze:

> [...]
    sztuka.net.pl&_PageID=855&newsId=13532&callingPageId
    =854&_CheckSum=1836594508).

    > To był raczej magnez, a nie aluminium :)

    Jeśli dobrze pamiętam w żarówkach do Amiluxa było właśnie aluminium -
    ale nie będę się spierał, bo było to na tyle dawno, że może mnie już
    pamięć mylić.
    Wcale bym nie był zdziwiony, gdyby zastosowanie aluminium zamiast
    magnezu było pomysłem na ograniczenie wymaganego wsadu dewizowego (w
    tamtych czasach dużo łatwiej było zakładowi produkcyjnemu wydać worek
    złotówek niż jednego dolara).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)