  • Data: 2021-03-08 14:55:27
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2021 o 10:08, K pisze:

    > Mozesz przekroczyc o ile chcesz bez placenia kar tak dlugo jak bedziesz
    > bral od tego samego dealera kolejne auto w tym systemie. Mam znajomego
    > ktory tak robi od prawie 8 lat.

    pewnie zależy od sprzedawcy

    > Prywatnie ludzie bardzo rzadko leasinguja. Z moich znajomych tylko jedna
    > osoba tak robi ale tez nigdzie nie jezdzi. Czesto ludzie biora uzywane
    > 1-2-3 letnie albo nowe na dlugie kredyty i jezdza nimi poki sie nie
    > zaczynaja sypac.

    ja mam odwrotne spostrzeżenia - większość nowszych aut jest
    leasingowanych (często PCP z dużą ostatnią ratą, które nigdy nie jest
    wykupione, a auto oddawane) - bo jak chcesz jeździć nowym, to po co
    płacić 500/mc za kredyt, jak można 300/mc i po 3 latach wymienić na nowe...

    Bo przy stosunku kosztu napraw do wartosci starego auta
    > nie oplaca sie ich zwyczajnie naprawiac. Mialem Signum 2.2 direct
    > (z22yh) i padla mi pompa wysokiego cisnienia. Koszt nowej ?650, wartosc
    > auta z tamtym przebiegiem ?800 (w Polsce 15-20kpln). Zamienniki tych
    > pomp gowno warte, a naprawic sie nie da. Oddalem go bratu z wielkim
    > zalem bo gdyby nie to, to bym nim dalej jezdzil.

    to niestety prawda - jak Polak Ci tego nie naprawi, to naprawa
    nieopłacalna ;)
    Z drugiej strony można pójść na złom i potrzebną część sobie wykręcić,
    trzeba tylko wiedzieć co...

    Lukasz