  • Data: 2021-03-08 11:08:35
    Temat: Re: Sprzedaż używanych samochodów online
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/03/2021 07:05, ddddddddddddd wrote:

    > stoją, bo jak je sprzedadzą, to nie sprzedadzą nowych, bo te auta często
    > mają do 30k mil przebiegu (często leasing dla osoby prywatnej jest z
    > zapisem 6k lub 10k mil na rok, za przekroczenie płacisz za kilometry).
    > Te niższej klasy auta często nie przekraczają tych przebiegów (ale jak
    > ktoś płaci np. za BMW5, to raczej po to, żeby nim więcej jeździć)

    Mozesz przekroczyc o ile chcesz bez placenia kar tak dlugo jak bedziesz
    bral od tego samego dealera kolejne auto w tym systemie. Mam znajomego
    ktory tak robi od prawie 8 lat.

> [...]
    > nic cię nie obchodzi, cały czas jeździ 3-latkiem, jak się zepsuje to
    > dostanie zastępczy. Prywatnie - możesz albo kupić 10 latka, albo
    > leasingować nowego - rata będzie podobna. Dlatego mimo, że sporo nowych
    > aut jeździ, to jeździ też sporo starszych - bo albo stwierdzasz, że 200
    > to nie pieniądz i możesz to stale przeznaczać na nowe auto (lub używane,
    > bo często leasingowane są kilkulatki, jak kogoś nie stać na dane auto
    > nowe) albo, że wyspa jest tak mała, że bez sensu jeździć nowym autem,
    > jak i tak nie odjedziesz za daleko od domu...

    Prywatnie ludzie bardzo rzadko leasinguja. Z moich znajomych tylko jedna
    osoba tak robi ale tez nigdzie nie jezdzi. Czesto ludzie biora uzywane
    1-2-3 letnie albo nowe na dlugie kredyty i jezdza nimi poki sie nie
    zaczynaja sypac. Bo przy stosunku kosztu napraw do wartosci starego auta
    nie oplaca sie ich zwyczajnie naprawiac. Mialem Signum 2.2 direct
    (z22yh) i padla mi pompa wysokiego cisnienia. Koszt nowej ?650, wartosc
    auta z tamtym przebiegiem ?800 (w Polsce 15-20kpln). Zamienniki tych
    pomp gowno warte, a naprawic sie nie da. Oddalem go bratu z wielkim
    zalem bo gdyby nie to, to bym nim dalej jezdzil.