eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprzedawcy w salonachRe: Sprzedawcy w salonach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.df
    n.de!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedawcy w salonach
    Date: Sat, 10 Nov 2012 16:54:53 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 47
    Message-ID: <k7ltc9$qft$1@news.dialog.net.pl>
    References: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-10-83-169.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1352562889 27133 78.10.83.169 (10 Nov 2012 15:54:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 15:54:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471783
    [ ukryj nagłówki ]

    Moje doświadczenie pokazuje, że tylko do momentu pozyskania klienta,
    później już nie interesują się wcale.
    Zamówiłem samochód, specyficzny wyposażeniem, choć ogólnie dostępny.
    Miałem odebrać 15 września, dostałem końcem września i to po moich
    telefonach dlaczego jeszcze nie ma. Samochód nie odpowiadał
    specyfikacji, więc odmówiłem odbioru - miał być "poprawiony". Ta
    "poprawa" trwa do dzisiaj i przez cały czas czekania, w zasadzie nic się
    nie dzieje od strony osoby sprzedającej. Sprzedawca zadzwonił w połowie
    października, że podjęto decyzję o "poprawieniu" samochodu, ale pisemnie
    na moją reklamację nie odpowiedzieli. Przedwczoraj zadzwonił jak mi się
    jeździ nowym samochodem... którego jeszcze przecież mi nie dali! I tyle.
    Przedstawicielstwo zresztą nie lepsze.

    "Badanie satysfakcji klienta po zakupie samochodu marki x"
    Pierwsze pytanie czy polecę sprzedającego... nie w temacie, ale niech tam.
    Drugie pytanie czy musiałem z samochodem po odbiorze przyjechać do
    sprzedawcy w jakimkolwiek celu, ile razy... na odpowiedź, że nie mam
    jeszcze czym przyjechać - krótko - dziękuję, ankieta nie ważna, trzask
    słuchawki.

    Najzabawniejsze za to było pismo z centrali (leasing) informujące mnie,
    że dowód tymczasowy nie został do nich dostarczony i nie biorą żadnej
    odpowiedzialności za poruszanie się tym pojazdem po drogach. Ślicznie
    poinformowali mnie o konsekwencjach itp.
    Problem w tym, że nie odebrałem wozidła, nie mam żadnych dokumentów poza
    ubezpieczeniem OC/AC które zapłaciłem i trwonię nie poruszając się pojazdem.

    Tak oto dbają o klienta sprzedawcy.

    Irek.N.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: