  • Data: 2012-11-10 23:07:47
    Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Irku, ale czego bys chcial - zeby pojechali do fabryki i pogonili
    > robotnikow ?

    Niekoniecznie, nie o tym było. Chciał bym, aby powiedzmy 5 dni wcześniej
    zadzwonił do mnie sprzedawca i powiedział "przepraszam, ale samochód
    będzie trochę później" i żeby faktycznie w tym czasie był.

    > Ale co - poprawia w warsztacie przy salonie, czy zamowili nowy ?
    > A nowy ... sam wiesz, 4 tyg do 6 miesiecy :-)

    Poprawiają. Roboty na max 3 dni, powiedzmy że harmonogram mają kiepski -
    tydzień. Ale 6 tygodni?
    Gorzej, dalej nie wiem co i jak, a pytać mi się już nie chce.

    > CRM dziala i obowiazki wypelniaja :-)

    Tia, nie przewidzieli rubryki "kłopoty", albo nie chcieli premii tracić,
    klient nieważny.

    Miłego.
    Irek.N.