eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprzedawcy w salonachRe: Sprzedawcy w salonach
  • Data: 2012-11-10 23:16:50
    Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k7m83e$jm$1@mx1.internetia.pl...

    > Moje spostrzeżenia są inne.

    W mitsubishi potrafili się "zachować", tj. oddając auto na przegląd,
    który trwał ok. 2 h dostałem raz colta a raz corollę - nikt nie
    sprawdzał ilości benzyny czy przejechanych kilometrów. Auto dostawałem
    koło 8 rano, swoje odbierałem po 16 - żeby się nie zwalniać z pracy,
    zostawiałem im na ponad 8 h. Nikt nawet nie zajrzał ile kilometrów
    przejechałem - a przejeżdżałem tylko ok. 25, tj. trasa do pracy i z
    powrotem, choć mógłbym w ciągu ośmiu godzin zrobić i 600.

    Co do podejścia w ASO do detalicznego klienta - bywa bardzo różnie. W
    niektórych klient kupujący najtańsze auto (30 tys.) czuje się jak pan
    życia, dostaje wino i jakieś tam gówniane gratisy, w innym kupując auto
    za ponad 60 słyszy w zasadzie "spierdalaj", skoro podpisałeś umowę. W
    hyundaiu tez byłem, i w zasadzie było OK, gdyby nie to, że jazda próbna
    od strzału, bez wcześniejszego umawiania się, ale z sześciu czy ośmiu
    oferowanych modeli tylko dwa do kupienia w ciągu dwóch tygodni (same
    diesle), na reszę trzeba było czekać ok. 2 mies. W toyocie podobnie, z
    tym, że na jazdę próbną trzeba było poczekać ok. pół godziny. W
    mitsubishi jazda próbna "z ulicy", auto do odebrania po dwóch dniach od
    podpisania umowy (montaż paru dodatków, bo było na placu). W VW jazda
    próbna od razu, ale na auto trzeba czekać, podobnie w hondzie.
    Najsensowniejsze upusty i dodatki w citroenie i peugeocie, okres
    oczekiwania znośnie (2-3 tygodnie - wg deklaracji sprzedającego), ale w
    obu wypadkach zraziły mnie jazdy próbne (tj. prowadzenie się
    samochodów). W efekcie wygrało mitsu, i choć serwis stara się i
    wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta, to jako miejsce naprawy czy
    obsługi jest po prostu fatalny - na szczęście już po gwarancji i nie
    jestem na nich skazany.

    --
    Yogi(n)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: