  • Data: 2012-11-10 20:11:01
    Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Nov 2012, anacron wrote:

    > A ja dostałem w Hyundaiu i30 flotową za darmo (w cenie auta). Warunek
    > był jeden, dostaje zatankowane do pełna i zwracam tak samo zatankowane).

    Dostać samochód zatankowany do pełna i oddać w podobnym stanie to pełen
    luksus. Mój samochód ciągle się psuje, ale w ramach gwarancji dostaję
    samochód zastępczy na czas naprawy w warsztacie. Tak się jednak składa, że
    w tym zastępczym zwykle są same opary. Ponieważ nie wiadomo, kiedy ASO
    zadzwoni, że można przyjechać po odbiór własnego rupiecia po naprawie
    gwarancyjnej - pozostaje tankowanie na każdej napotkanej stacji benzynowej
    po 1 litrze, albo oddanie więcej paliwa niż się dostało. Na szczęście w
    OBI sprzedawca zapytany o pompkę do paliwa z rozbrajającą szczerością
    polecił mi pomkę ogrodową na wiertarkę z przekreślonym kanistrem na
    etykietce, którą jego sąsiad z powodzeniem używa właśnie do pompowania
    paliwa ;).