eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprzedawcy w salonachRe: Sprzedawcy w salonach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedawcy w salonach
    Date: Sat, 10 Nov 2012 16:14:46 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 35
    Message-ID: <1n0sd4iz0259g$.1pjlygcieaxa1.dlg@40tude.net>
    References: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <l6agqcfxhpct$.1l09jyqvfccci.dlg@40tude.net>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1352560454 1920 82.143.187.50 (10 Nov 2012 15:14:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 15:14:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471777
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 15:08:33 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
    > On Sat, 10 Nov 2012, J.F. wrote:
    >> -o, tak, na ten model dajemy 3000 zl obnizki, na ten 5000,
    >
    > To jest właśnie problem z nowymi samochodami. Nigdy nie wiadomo ile
    > kosztują, bo każdy sprzedawca ma jakieś upusty (niejawne) i nie można ich
    > po prostu kupić za obowiązującą cenę, tylko trzeba się targować jak na
    > tureckim targu (albo wyjść na łosia).

    Ale te nie byly niejawne. Producent udzielil, w radio, w prasie, w
    telewizji i internecie o nich trabiono, sprzedawcy sie do nich przyznawali
    bez nacisku ... tylko dziwnie sprzedawcom sie nie chcialo aktualnych
    cennikow wydrukowac.

    >> A na kliencie flotowym to salon w ogole zarobi ?
    > No chyba nie straci?

    Nie wiem ... o prawdziwej flocie to sie w ogole z salonem rozmawia ?

    >> Czy jednak mu zostaja mali klienci ... tylko nie zarabia sie na
    >> zaspokajaniu jego potrzeb, a na wciskaniu swoich produktow.
    > No ale żeby wcisnąć produkt trzeba we właściwy sposób wydobyć potrzeby
    > klienta jednak, a z tym mają jak widać spore trudności (w porównaniu do
    > łatwości z jaką przeznaczają gigantyczne kwoty na reklamę)

    No wiesz, te zachodnie szkolenia, gdzie klienta na samochod generalnie
    stac, i trzeba mu powiedziec ze w tym piekniej wyglada, kobiety beda na
    niego lecialy, lepiej kupic lepszy model, bo to niewiele drozej.
    Choc tez i trzeba podkreslic niezawodnosc, 5 lat gwarancji (o ile jest)
    itp.

    Ale w paru innych branzach bywa tak ze ceny sa dwie, cennikowa i dolna, i
    sprzedawca zyje z tego zarobi w stosunku do dolnej ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: